Prowadzimy projekt rekrutacyjny naszego Klienta – międzynarodowej firmy będącej liderem w obszarze produkcji wyrobów mlecznych.
Twój zakres obowiązków:
- określanie i rozwijanie strategii marketingowej dla przypisanej marki,
- przedstawianie propozycji planu marketingowego, zapewnienie jego wysokiej jakości i skuteczności, a także nadzorowanie jego realizacji zgodnie z przyjętym budżetem,
- rozwijanie i optymalizacja komunikacji marketingowej,
- monitorowanie strategii innowacji na poziomie lokalnym i europejskim oraz współudział w tworzeniu efektywnych kampanii marketingowych,
- zarządzanie procesem wprowadzania nowych produktów na rynek,
- zbieranie, analiza i podsumowywanie danych dotyczących rynku i gamy produktów.
Wymagania pracodawcy:
- minimum 6 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem marką lub 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomość procesów marketingowych,
- umiejętność tworzenia strategii marketingowych,
- doświadczenie w obszarze NPD,
- umiejętność analizy danych rynkowych,
- gotowość do podróży służbowych,
- wykształcenie wyższe kierunkowe.
Pracodawca oferuje:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- pakiet benefitów,
- pracę w międzynarodowym środowisku dającym możliwość rozwoju,
- niezbędne narzędzia pracy – telefon, laptop, samochód służbowy.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.
Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!