Obecnie prowadzimy rekrutację dla Funduszu Inwestycyjnego, działającego w obszarze innowacyjnych rozwiązań technologicznych.
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie Zarządu spółki w rozwijaniu projektów inwestycyjnych w obszarze polskich, innowacyjnych projektów naukowo-badawczych w fazie komercjalizacji i / lub w obszarze przedsiębiorstw wymagających dokapitalizowania w celu dalszego rozwoju, ekspansji w tym ekspansji zagranicznej,
- rozwijanie, budowa i utrzymywanie kontaktów w celu generowania dealflow i identyfikacja inwestycji spełniających wymagania Funduszu,
- inicjowanie, strukturyzacja i realizacja nowych inwestycji oraz aktywny nadzór i monitorowanie spółek portfelowych,
- nadzorowanie złożonych prawnie umów inwestycyjnych,
- koordynacja i kontrola jakości analiz finansowych / biznesowych i innych analiz due diligence,
- przygotowywanie i przedstawianie dokumentów dla wstępnego i końcowego zatwierdzenia inwestycji przez Komitet Doradczy Funduszu,
- aktywny udział w monitoringu spółek portfelowych i rozwoju projektów inwestycyjnych, w tym przygotowywanie regularnych raportów z monitoringu,
- uczestniczenie w spotkaniach inwestorów / radach nadzorczych i odpowiednia reprezentacja Funduszu w tych organach,
- zarządzanie zespołem współpracowników: analitycy finansowi i menadżerowie ds. Inwestycji.
Wymagania pracodawcy:
- preferowane wykształcenie magister (lub równoważny tytuł zawodowy) w dziedzinach technicznych/ naukach ścisłych / medycynie oraz drugi fakultet z nauk ekonomicznych (lub MBA),
- 5-letnie doświadczenie zawodowe obejmujące m. in. fundusze wysokiego ryzyka inwestujące w sektorze zaawansowanych technologii, bankowość inwestycyjną i/lub doradztwo w zakresie nowych technologii i/lub funkcje strategiczne w korporacjach technologicznych,
- zrozumienie sektora technologicznego i doświadczenie w pracy z firmami o wysokim potencjale wzrostu w tym sektorze,
- zrozumienie bieżących problemów wpływających na rynek venture capital, w szczególności w sektorze technologicznym,
- doświadczenie analityczne, zdolność oceny potencjału komercyjno-biznesowego okazji inwestycyjnych,
- nieposzlakowana opinia biznesowa oraz wysokie standardy etyczne i zawodowe,
- umiejętność zarządzania i prowadzenia transakcji,
- znajomość obsługi komputera, umiejętności w zakresie arkuszy kalkulacyjnych,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętności marketingowe i negocjacyjne,
- chęć podróżowania i pracy w różnych częściach kraju.
Pracodawca oferuje:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- elastyczne godziny pracy,
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.
Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!