Mamy przyjemność realizować projekt dla Funduszu Inwestycyjnego, działającego w obszarze innowacyjnych rozwiązań technologicznych.
Twój zakres obowiązków:
- Rozwijanie projektów inwestycyjnych, szczególnie w zakresie polskich, innowacyjnych projektów naukowo-badawczych w fazie komercjalizacji oraz przedsiębiorstw wymagających dokapitalizowania w celu dalszego rozwoju i ekspansji, w tym na rynki zagraniczne.
- Budowanie i utrzymywanie kontaktów w celu generowania dealflow oraz identyfikacja inwestycji spełniających wymagania Funduszu.
- Inicjowanie, strukturyzacja i realizacja nowych inwestycji.
- Nadzorowanie złożonych prawnie umów inwestycyjnych.
- Udział w monitoringu spółek portfelowych i rozwoju projektów inwestycyjnych, w tym przygotowywanie regularnych raportów z monitoringu.
- Koordynacja i kontrola jakości analiz finansowych, biznesowych oraz innych analiz due diligence.
- Przygotowywanie oraz przedstawianie dokumentów do wstępnego i końcowego zatwierdzenia inwestycji przez Komitet Doradczy Funduszu.
- Uczestniczenie w spotkaniach inwestorów i radach nadzorczych oraz odpowiednia reprezentacja Funduszu w tych organach.
- Zarządzanie zespołem współpracowników, w tym analityków finansowych i menadżerów ds. inwestycji.
Wymagania pracodawcy:
- Preferowane wykształcenie magister (lub równoważny tytuł zawodowy) w dziedzinach technicznych/ naukach ścisłych / medycynie oraz drugi fakultet z nauk ekonomicznych (lub MBA).
- 5 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące m. in. fundusze wysokiego ryzyka inwestujące w sektorze zaawansowanych technologii, bankowość inwestycyjną i/lub doradztwo w zakresie nowych technologii i/lub funkcje strategiczne w korporacjach technologicznych.
- Zrozumienie sektora technologicznego i doświadczenie w pracy z firmami o wysokim potencjale wzrostu w tym sektorze.
- Zrozumienie bieżących problemów wpływających na rynek venture capital, w szczególności w sektorze technologicznym.
- Doświadczenie analityczne, zdolność oceny potencjału komercyjno-biznesowego okazji inwestycyjnych.
- Nieposzlakowana opinia biznesowa oraz wysokie standardy etyczne i zawodowe.
- Umiejętność zarządzania i prowadzenia transakcji.
- Znajomość obsługi komputera, umiejętności w zakresie arkuszy kalkulacyjnych.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętności marketingowe i negocjacyjne.
- Chęć podróżowania i pracy w różnych częściach kraju.
Pracodawca oferuje:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Elastyczne godziny pracy
- Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.
Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!