Jak wspieramy Klientów w procesie zmian?
Wspieramy naszych Klientów w zaplanowaniu i przeprowadzeniu efektywnego procesu zmian, komunikacji, budowaniu zdolności przywódczych menedżerów liniowych w czasie procesu zmiany poprzez:
- Przygotowanie planu i działań w procesie reorganizacji oraz powołanie zespołu projektowego w celu zapewnienia sprawnej realizacji projektu
- Opracowanie planu komunikacji z pracownikami i treści komunikatów, aby zapewnić stabilność zatrudnienia kluczowych z punktu widzenia organizacji talentów oraz zminimalizować ryzyko innych potencjalnych zakłóceń w efektywnym działaniu biznesu
- Przygotowanie menedżerów do zarządzania zmianą i jej komunikowania. Nabycie przez Menedżerów umiejętności skutecznej komunikacji w procesie zmian/ zwolnień. Właściwe i bieżące reagowanie na pojawiające się problemy i pytania związane ze zmianą
Zapewniamy:
- warsztaty przygotowujące menedżerów z komunikowania zmiany
- warsztaty przygotowujące menedżerów do komunikowania wypowiedzeń
- dodatkowe szkolenia i wsparcie coachingowe z zakresu umiejętności komunikacji zmiany, rozumienia znaczenia umiejętności komunikacji interpersonalnej dla osiągnięcia wyników i utrzymania zaangażowania pracowników w procesie zmiany.