„Twarze polskiego biznesu” – nowy patronat BIGRAM

BIGRAM został patronem książki „Twarze polskiego biznesu. Rozmowy na kawie” wydawnictwa MT Biznes. Poniżej kilka informacji na temat książki, zachęcamy do zapoznania się z opisem książki i listą rozmówców – jest naprawdę imponująca.

Pasja to dobry przepis na życie, ale to nie jest książka o złotych receptach na sukces. Blogerka Joanna Rubin zaprosiła do rozmowy przy kawie ulubionych liderów polskiego biznesu:

  • dr Irenę Eris
  • Teresę Mokrysz
  • Solange Olszewską
  • Joannę Klimas
  • Piotra Voelkela
  • Wojciecha Kruka
  • Rafała Brzoskę
  • prof. Andrzeja Blikle
  • Michała Czekalskiego
  • Łukasza Olek

Każdy z bohaterów książki odkrył w sobie talent i pasję, motywację do działania, cel do którego zmierza i zdefiniował swoją misję, którą realizuje w biznesie. Jednak motywem przewodnim publikacji jest to, że wszyscy się możemy od siebie uczyć, a wiedza jest na wyciągnięcie ręki i warto się nią dzielić.

Dyskutowali o swoich historiach, marzeniach i wartościach, za które dadzą się pokroić. Wszystkie wywiady w niezwykły sposób podsumowała wybitna psycholog dr Joanną Heidtman.

Joanna Rubin

Jej życiowa mantra to wolność, niezależność i odpowiedzialność. Fascynują ją liderzy klasy A, relacje uczeń-mistrz i procesy zmian. Jest autorką bloga, gdzie rozmawia z praktykami i psychologami biznesu. Zanim zaczęła blogować, blisko 10 lat spędziła w departamentach sprzedaży w instytucjach finansowych. Joanna podpisuje się pod słowami Brene Brown: „Wrażliwość nie jest oznaką słabości. To matka kreatywności, innowacji i zmian”.

Scroll to Top