Ocena 360 stopni – Checkpoint 360 to proces oceny kompetencji menedżerskich. Umożliwia on menedżerom uzyskanie informacji zwrotnej, w jaki sposób ich pracę oceniają otaczające ich osoby (szefowie, współpracownicy i podwładni) i porównać je z własną samooceną.
Metodologia CheckPoint 360°™
Kwestionariusz CheckPoint 360°™ analizuje 70 konkretnych umiejętności w ramach 8 uniwersalnych kompetencji menedżerskich i przywódczych oraz 18 zestawów umiejętności. Kwestionariusze oceny zwrotnej wypełniane są przez wielu oceniających, w tym przez samych menedżerów, ich przełożonych i podwładnych oraz współpracowników. Wyniki są zamieszczane w postaci kompleksowego raportu dla menedżerów poddanych ocenie.
Audyt menedżerski
W przypadku stosowania badania Checkpoint 360 cyklicznie w ocenie menedżerów istnieje również możliwość generowania indywidualnych raportów porównawczych.
W ramach przeprowadzania oceny 360 stopni oferujemy również wsparcie w zakresie:
- przeprowadzenia szkoleń i warsztatów informacyjnych oraz wdrożeniowych;
- wykorzystania gotowego narzędzia CheckPoint do przeprowadzenia oceny 360 stopni;
- przygotowania i wdrożenia systemu oceny 180/360 stopni „szytego na miarę”;
- opracowania rozwiązania informatycznego i przygotowania platformy;
- powiązania oceny z systemem motywacji płacowej;
- obiektywnej diagnozy silnych stron i obszarów do rozwoju uczestników procesu;
- zaplanowania rozwoju i ścieżek kariery dla poszczególnych jednostek;
- zbudowania planów szkoleń oraz działań rozwojowych dla grup.
Polecamy również zagadnienia: