GMC to największa na świecie symulacja biznesowa przeznaczona dla biznesu. Wykorzystuje koncepcje i zalety grywalizacji w rozwoju umiejętności oraz wiedzy uczestników.
Symulacja GMC posiada certyfikację Europejskiej Fundacji na rzecz Rozwoju Zarządzania (EFMD). Co roku jest organizowana w kilkudziesięciu krajach w formie konkursów.
Zadaniem zarejestrowanych zespołów (3-5 osób) jest zarządzanie wirtualną firmą i konkurowanie z innymi zespołami (spółkami). Uczestnikami są młode talenty (studenci), młodzi profesjonaliści, menedżerowie, jak również kadra zarządzająca.
Pracodawcy przystępujący do GMC Poland korzystają z dwóch możliwości:
- wystawiają zespoły firmowe złożone z pracowników (innowacyjne szkolenie, grywalizacja, integracja)
- sponsorują zespoły studenckie (employer branding, rekrutacja talentów)
„Rola partnera w konkursie Global Management Challenge daje nam z jednej strony możliwość budowania świadomości nowoczesnej marki jaką jest Avon. Z drugiej strony natomiast pozwala pokazać się jako zaangażowany pracodawca i poznawać młode talenty. W procesie grywalizacji chcemy wyłowić najbardziej proaktywnych i najzdolniejszych studentów, których będziemy mogli zaprosić do współpracy w jednej z czterech spółek Avon w Polsce. Oprócz tego, praca z młodymi ludźmi pozwala nam poznać ich potrzeby i sposób postrzegania biznesu oraz niesie ze sobą mnóstwo dobrej energii. W ubiegłorocznej edycji konkursu GMC mieliśmy przyjemność wspierać 20 zespołów studenckich, z których jeden dotarł aż do finału.”