Trwa ogólnopolskie badanie, którego celem jest poznanie motywacji menedżerów do zmian zawodowych. Czy motywuje ich wyższa pensja, premie uznaniowe i benefity, chęć rozwoju, a może zła atmosfera w pracy?
Celem prowadzonego badania Motywacje Menedżerów 2016 jest poznanie potrzeb menedżerów w zakresie ich motywacji do zmiany miejsca pracy. W ankiecie przygotowanej we współpracy z Instytutem Badawczym ARC Rynek i Opinie znalazły się pytania dotyczące m.in. sposobów utrzymania wysokiej motywacji pracowników przez pracodawców i podniesienia ich wydajności, narzędzi motywujących do pozostania w organizacji.
W pierwszej edycji badania Motywacje Menedżerów 2015 wzięło udział ponad 1000 menedżerów reprezentujących polskie i zagraniczne firmy. Wyniki zostały szeroko skomentowane w prasie, a raport cieszył się dużym zainteresowaniem ze strony biznesu. Aby na bieżąco śledzić zmiany w oczekiwaniach i motywacjach menedżerów BIGRAM, Legg Mason i IDEA! Human Capital postanowiły kontynuować projekt, organizując cykliczne badania rynku.
Do udziału w badaniu zapraszamy menedżerów średniego oraz wyższego szczebla, również osoby odpowiadające za obszar HR, z polskich oraz międzynarodowych firm. Wypełnienie ankiety trwa około 8 minut. Link do ankiety
Raport podsumowujący badanie Motywacje Menedżerów 2016 będzie dostępny w marcu. Mamy nadzieję, że stanie się on drogowskazem dla pracodawców w obszarze odpowiedniego motywowania kadry menedżerskiej. Więcej informacji: www.motywacjemenedzerow.pl
Organizatorzy badania: BIGRAM, Legg Mason, IDEA! Human Capital
Patroni medialni: Rzeczpospolita, My Company
Opracowanie ankiety, realizacja badania, analiza wyników: Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinie