Co zrobić, aby nakłady poniesione na employer branding przyniosły widoczne efekty? Przeczytasz o tym w dodatku “Bitwa o talent”, który dystrybuowany będzie z dziennikiem Rzeczpospolita 10 lutego 2012. W dodatku potencjalni pracownicy znajdą informacje o tym, jak stać się konkurencyjnym na rynku pracy, oszacować szanse w zdobyciu wymarzonej posady, sprecyzować plany zawodowe, a nawet nakreślić ścieżkę kariery. Z kolei pracodawcy dowiedzą się, jak pozyskać najlepszych pracowników i w jaki sposób tworzyć atrakcyjne programy praktyk i staży. W dodatku również artykuł Pauliny Mazur, lidera zespołu zajmującego się w BIGRAM tematyką budowania wizerunku i rozwoju talentów. Na łamach tej publikacji firmy mogą też zaprezentować się jako przyjaźni pracodawcy, zachęcić kandydatów do aplikowania na proponowane przez nie stanowiska oraz przedstawić bogatą ofertę dla przyszłych pracowników.