Ostatnie dni rejestracji do symulacji GMC Poland 2014

Do końca października można jeszcze zgłaszać zespoły (3-5os.) pracowników do udziału w 15. polskiej edycji konkursu Global Management Challenge.

To zaawansowana symulacja biznesowa, w której uczestnicy wcielają się w menedżerów zarządzających wirtualnymi spółkami i mogą sprawdzić się w rywalizacji na międzynarodowym rynku. Cieszący się opinią emocjonującego szkolenia menedżerskiego, GMC ma już w Polsce ponad 20 tysięcy absolwentów. W każdej edycji konkursu startują przedstawiciele różnych branż i specjalizacji. Przez kolejne tygodnie zarządzają wirtualnymi firmami, sprawdzając swoje umiejętności oraz wiedzę m.in. z obszaru analizy finansowej, planowania strategicznego, jak również zdolność prognozowania zmian rynkowych. GMC jest objęte patronatem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie co roku odbywają się finały krajowe konkursu, oraz Narodowego Banku Polskiego, wspierającego edukację ekonomiczną młodych talentów. Swój udział w nadchodzącej edycji GMC zapowiedzieli już reprezentanci takich firm jak m.in. Deloitte, MasterCard, JTI, Grupa Saint – Gobain, EDF, PGE, Mondi Świecie, TRI, LOTTE Wedel, Robert Bosch, Grupa Żywiec, Volvo Trucks. Pracodawcy, firmy, które chcą umożliwić start swoim pracownikom w GMC mogą do końca października zgłaszać chętnych do projektu. Udział w konkursie jest szczególnie cennym doświadczeniem dla potencjalnych menedżerów, specjalistów, osób objętych programem talentów, które chciałyby spróbować swoich sił w nowej roli. GMC sprawdza się również jako narzędzie teambuilding’owe, integracyjne. Oprócz profesjonalistów w konkursie GMC Poland udział wezmą również młode obiecujące talenty, czyli wyselekcjonowani studenci uczelni ekonomicznych i technicznych, wspierani przez partnerów konkursu, czyli Deloitte oraz MasterCard. Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe potwierdza: „Konkurs Global Management Challenge to świetna okazja, aby wyłonić najbardziej obiecujące talenty z grona ambitnych studentów, ale również doskonały trening dla doświadczonych już menedżerów, dający możliwość rozwoju swoich umiejętności. Świetnie wyedukowani specjaliści i menedżerowie, którzy mogą sprawdzić się w tego typu konkursach i jednocześnie podnieść swoje kwalifikacje, są niezbędnym ogniwem w budowaniu innowacyjnej gospodarki, w której rozwój MasterCard angażuje się od lat.” Na najlepszy zespół czeka zaszczyt reprezentowania Polski na Finałach Światowych (kwiecień 2015) oraz studia podyplomowe. Więcej informacji oraz rejestracja na www.gmcpoland.pl Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting Partnerzy strategiczni: Deloitte, MasterCard Sponsor GMC Alumni: Orange Polska Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski Patroni medialni: Gazeta Ubezpieczeniowa, Personel i Zarządzanie, THINKTANK Patroni internetowi: MarkaPracodawcy.pl, PulsHR.pl, wnp.pl, EuroPress, GetResponse Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, magazyn TREND

Scroll to Top