W sierpniu b.r. ruszyła kampania marketingowa Global Management Challenge! W całej Polsce wiszą bilboardy i monitory reklamujące największą na świecie symulację biznesową – grywalizację.
14 listopada b.r. rusza największa gra biznesowa – GMC Poland. Z tej okazji w całej Polsce obecne są reklamy informujące o tej symulacji.
GMC to konkurs na bazie symulacji komputerowej stworzonej dla biznesu, w której zespoły (3-5 osób) zarządzają firmami i konkurują z innymi na wirtualnym rynku. Drużyny pracownicze mogą tworzyć pracownicy różnych działów/specjalizacji, co dodatkowo sprzyja wymianie wiedzy i poszerza zakres zainteresowań uczestników.
GMC w zaawansowanym programie szkoleniowym wykorzystał element grywalizacji, będący w uproszczeniu wykorzystaniem mechanizmów związanych z grami, w sytuacjach i dziedzinach niebędących grami.
Rozgrywka nie jest toczona indywidualnie przez każdy zespół. Drużyny podzielone są na grupy w ramach których rywalizują o osiągnięcie jak najwyższego wyniku inwestycyjnego. Decyzje jednej drużyny mają wpływ na konkurentów z grupy przez co zachodzi pełna interakcja pomiędzy uczestnikami. Przekłada się to na duże zaangażowanie emocjonalne a te z kolei potęguje przyswajaną wiedzę i motywuje graczy do pracy nad symulatorem i poprawiania wyników swojej wirtualnej firmy.
Wybrane nośniki reklamowe Global Management Challenge prezentujemy poniżej.
W celu poznania szczegółów i zgłoszenia do udziału w GMC Poland prosimy o kontakt:
Karolina Zawiślak – Karolkowska
karolina.zawislak-karolkowska@bigram.pl
kom. +48 693 120 028
tel. 22 646 94 94