Global Management Challenge – ogólnopolska kampania reklamowa

W sierpniu b.r. ruszyła kampania marketingowa Global Management Challenge! W całej Polsce wiszą bilboardy i monitory reklamujące największą na świecie symulację biznesową – grywalizację.

 14 listopada b.r. rusza największa gra biznesowa – GMC Poland. Z tej okazji w całej Polsce obecne są reklamy informujące o tej symulacji.

GMC to konkurs na bazie symulacji komputerowej stworzonej dla biznesu, w której zespoły (3-5 osób) zarządzają firmami i konkurują z innymi na wirtualnym rynku. Drużyny pracownicze mogą tworzyć pracownicy różnych działów/specjalizacji, co dodatkowo sprzyja wymianie wiedzy i poszerza zakres zainteresowań uczestników.

GMC w zaawansowanym programie szkoleniowym wykorzystał element grywalizacji, będący w uproszczeniu wykorzystaniem  mechanizmów związanych z grami, w sytuacjach i dziedzinach niebędących grami.

Rozgrywka nie jest toczona indywidualnie przez każdy zespół. Drużyny podzielone są na grupy w ramach których rywalizują o osiągnięcie jak najwyższego wyniku inwestycyjnego. Decyzje jednej drużyny mają wpływ na konkurentów z grupy przez co zachodzi pełna interakcja pomiędzy uczestnikami. Przekłada się to na duże zaangażowanie emocjonalne a te z kolei potęguje przyswajaną wiedzę i motywuje graczy do pracy nad symulatorem i poprawiania wyników swojej wirtualnej firmy.

Wybrane nośniki reklamowe Global Management Challenge prezentujemy poniżej.

BIGRAM Global Management Challenge
BIGRAM Global Management Challenge
BIGRAM Global Management Challenge
BIGRAM Global Management Challenge
BIGRAM Global Management Challenge

W celu poznania szczegółów i zgłoszenia do udziału w GMC Poland prosimy o kontakt:

Karolina Zawiślak – Karolkowska

karolina.zawislak-karolkowska@bigram.pl

kom. +48 693 120 028

tel. 22 646 94 94

Scroll to Top