Wywiad Kompetencyjny – szkolenie

W dniach 27-28.11.2017 r. w naszej siedzibie w Warszawie ekspert BIGRAM  poprowadzi kolejne szkolenie z Wywiadu kompetencyjnego w procesie rekrutacji.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami i wzięcia udziału!

Warszawa, 27 – 28 listopada 2017 r.

Szkolenie skierowane jest do osób, które przeprowadzają pogłębione wywiady w ramach rozmów kwalifikacyjnych lub przygotowują się do roli rekrutera i chciałyby poszerzyć swoją wiedzę oraz rozwinąć praktyczne umiejętności w zakresie przeprowadzania wywiadu behawioralnego.

Cel szkolenia:

  • Nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w obszarze definiowania kompetencji i formułowania pytań o kompetencje
  • Rozwój umiejętności praktycznych przeprowadzania wywiadu kompetencyjnego (zadawanie pytań, weryfikacja kompetencji)
  • Przekazanie użytecznych narzędzi wspierających proces rekrutacji
  • Wprowadzenie rzetelnego standardu rekrutacji

Metodologia:

  • Szkolenie prowadzone z zastosowaniem metod wykładowych oraz interaktywnych (wykład, dyskusja, ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje).
  • Wykorzystanie kamery video podczas ćwiczeń (w zależności od gotowości uczestników do udziału w tego rodzaju ćwiczeniach zaproponujemy ćwiczenia z kamerą indywidualne lub grupowe)
  • Do szkolenia zaangażujemy konsultantów/aktorów wcielających się w rolę aplikujących kandydatów
  • Zbudowane zostaną zestawy pytań do poszczególnych kompetencji jako baza do pracy
  • Szkolenie poprowadzi doświadczonych konsultant, ekspert ds. rekrutacji w BIGRAM S.A.

W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch

W PROGRAMIE:

  • WIZERUNEK FIRMY
  • PROCEDURA REKRUTACYJNA
  • DIAGNOZOWANIE POTRZEB REKRUTACYJNCH
  • ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
  • WYWIAD KOMPETENCYJNY
  • SPRAWDZENIE REFERENCJI
  • ZAKOŃCZENIE PROCESU
  • JAK UNIKNĄĆ BŁĘDÓW W PROCESIE REKRUTACJI

W edycji 2017/2018 trenerem jest doświadczona konsultantka i rekruterka BIGRAM:

Dorota Kowalewska, Starszy Konsultant
Posiada doświadczenie między innymi jako Dyrektor Operacyjny w firmach outsourcingowych oraz Kierownik Centrum Obsługi Klienta międzynarodowych linii lotniczych. Prowadziła zróżnicowane projekty z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. W zakresie rekrutacji i selekcji pracowników realizowała projekty na stanowiska liniowe, specjalistyczne i menedżerskie, projekty zwiększające zaangażowanie pracowników, w tym badania satysfakcji pracowniczej, projekty badające powody oraz zmniejszające rotację pracowników. Prowadziła szkolenia z zakresu rekrutacji, wywiadu kompetencyjnego, obsługi klienta, sprzedaży oraz aktywnego poszukiwania pracy. Absolwentka Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalizacja – psychologia pracy i organizacji.

W celu poznania szczegółów i zgłoszenia do udziału w szkoleniu prosimy o kontakt:

Michał Sulis
Business Development Manager
michal.sulis@bigram.pl

tel.: +48 (22) 646 94 94

Scroll to Top