Od 15 do 17 maja 2013 r. w Pradze odbyło się regionalne spotkanie europejskich partnerów IIC Partners. Przedstawiciele działu executive search BIGRAM, który jest zrzeszony w sieci od 2002 roku, również byli obecni w Pradze.
W spotkaniu wzięło udział około 50 przedstawicieli europejskich firm oferujących usługi executive search, które są członkami międzynarodowej, jednej z największych na świecie sieci executive search – IIC Partners. Uczestnicy trzydniowego spotkania, które odbyło się w Hotelu Intercontinental w Pradze, wzięli udział w serii prelekcji prowadzonych przez ekspertów m.in. Joe McCoola, uznanego przez BusinessWeek za autorytet wśród headhunterów, przez 8 lat piastującego stanowisko redaktora naczelnego pisma Executive Recruiter News. W swoim wystąpieniu McCool mówił o zmianach na rynku executive search spowodowanych pojawieniem się portali LinkedIn i Facebook – szeroko dostępnych baz kandydatów. Jednak zdaniem eksperta łatwiejszy dostęp do potencjalnych kandydatów nie oznacza, iż z mniejszą trudnością obsadzimy stanowiska top executive w organizacjach. Wręcz przeciwnie. Dzisiejsi kandydaci przygotowują swoje profile na wyżej wymienionych portalach w bardzo świadomy i profesjonalny sposób, dlatego kluczem do weryfikacji ich doświadczenia i kompetencji jest odpowiednia selekcja kandydatów. Niezwykle ciekawie o strukturze oraz strategii zarządzania opowiadał Martin Jahn, Managing Director Group Fleet International w Grupie Volkswagen, trzeciej, po Toyocie oraz GM, grupie motoryzacyjnej na świecie. Oprócz udziału w prelekcjach i case studies, przedstawiciele zostali przydzieleni do wybranych Practice Groups takich jak Industry, Life Sciences, Consumer Goods&Retail, Technology. Omawiali najważniejsze wyzwania i cele, dzielili się swoimi spostrzeżeniami i opiniami, w grupach realizowali projekty. Rozmawiano również o strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci IIC Partners. Spoatknie było również świetną okazją do networkingu i nieformalnych rozmów, w czasie których można było poznać spojrzenie naszych partnerów z innych krajów na rynek executive search. Spotkanie potwierdziło, że sytuacja gospodarcza Europy odbija się również na europejskiej branży executive search. Przedstawiciele hiszpańskich, włoskich, portugalskich i greckich firm widzą w swoich krajach znaczne spowolnienie, natomiast Wielka Brytania, Niemcy i Polska mimo ostrożnych prognoz, są pozytywnej myśli.