Pierwszy etap GMC Poland 2011 – największej na świecie symulacji biznesowej – rozpocznie się 9 listopada. Obecnie uczestnicy poznają zasady symulacji, poprzez podejmowanie decyzji w programie treningowym. Organizatorzy po raz kolejny odnotowali rekordową liczbę – 648 zespołów firmowych i studenckich startujących w konkursie.Global Management Challenge Poland jest krajową odsłoną międzynarodowego konkursu biznesowego przeznaczonego dla firm i studentów. W projekcie biorą udział zespoły (3-5 osób), które odgrywają role zarządów wirtualnych przedsiębiorstw. Uczestnicy podejmują strategiczne decyzje związane ze wszystkimi obszarami działalności firmy. Zespoły występują w podziale na grupy – mikro-rynki, w obrębie których przebiega rywalizacja. Głównym kryterium wygranej jest najwyższa cena akcji osiągnięta na wirtualnej giełdzie. 9 listopada rozpocznie się pierwszy etap konkursu otwierający cykl rywalizacji o udział w finale światowym oraz inne atrakcyjne nagrody. Każdą edycję GMC wspierają najbardziej prestiżowe organizacje oraz firmy. Rolę Patronów honorowych konkursu już od kilku lat pełnią Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski. Sponsorami Generalnymi GMC Poland 2011 są: Bank Zachodni WBK, Carrefour Polska, Grupa PZU, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo oraz Telekomunikacja Polska. W konkursie startują firmowe reprezentacje wszystkich Sponsorów. GMC jest dla pracowników firm unikalnym treningiem z zakresu zarządzania strategicznego oraz różnorodnych umiejętności biznesowych. Ponadto, Sponsorzy generalni wspierają udział zespołów studenckich. Ta forma współpracy pozwala na nawiązanie kontaktu z wyjątkowo atrakcyjnymi kandydatami na stanowiska wejściowe oraz na wzmocnienie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. Wśród Sponsorów indywidualnych zespołów studenckich występują m. in. Eurocash, Jeronimo Martins Dystrybucja, Grupa Mazars, Statoil Poland, TAP Portugal. Ponadto, w konkursie startują zespoły firmowe z ramienia m. in. PKN Orlen, Aviva, Banku BPH Grupa GE Capital, BP Polska, Imperial Tobacco Polska, SITA Polska, Netia, Zelmer, Banku Gospodarki Żywnościowej, Credit Suisse. Rozgrywki GMC składają się z trzech etapów rozgrywanych on-line (listopad – grudzień, styczeń – luty, luty – marzec). Zwieńczeniem polskiej edycji jest finał krajowy, który jest organizowany w formie jednodniowych rozgrywek w Warszawie (druga połowa marca). Drużyna zwycięska reprezentuje Polskę w finale światowym (w roku 2012 zaplanowanym na kwiecień w Kijowie). Ponadto, najlepsze zespoły otrzymują zaproszenie na studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego, bilety lotnicze TAP Portugal do Lizbony, zaproszenie do udziału w prestiżowym seminarium z cyklu „Autorytety”, bestsellery książkowe o tematyce biznesowej. Wyniki poszczególnych decyzji będą na bieżąco publikowane na stronie www.gmcpoland.pl. Serdecznie zachęcamy do śledzenia przebiegu rozgrywek! Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, Carrefour Polska, Grupa PZU, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Telekomunikacja Polska Patroni medialni: Rzeczpospolita, Brief, Gazeta Bankowa, MBA Manager, Personel i Zarządzanie Patroni Internetowi: HRNews.pl, Money.pl, ObserwatorFinansowy.pl Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, TAP Portugal, StepStone.pl, Students.pl, Eurostudent