Prof. Philip Kotler i Scott Bedbury, 18 listopada br., poprowadzą seminarium „Stwórz markę, która zwycięża na rynku! Marketing 3.0.”. Spotkanie w całości poświęcone zagadnieniom z obszaru marketingu odbędzie się w hotelu Sheraton w Warszawie. W czasie dwóch porannych sesji Philip Kotler omówi zasady Marketingu 3.0, doradzając co zrobić, aby firma stała się bardziej proaktywna i podziwiana przez klientów. Pokaże również, w jaki sposób rozpoznawać pojawiające się na rynku możliwości i wykorzystać je zanim zrobi to konkurencja. Opowie, jak wpływać na wzrost swojej firmy. Kolejnymi zagadnieniami, które poruszy w trakcie spotkania, będzie skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych i waga społecznej odpowiedzialności biznesu dla strategii marketingowej. Prof. Philip Kotler jest autorem ponad 100 publikacji oraz kilkunastu podręczników z dziedziny marketingu, wieloletnim wykładowcą akademickim w Kellogg School of Management, uznanej za najlepszą uczelnię biznesową w nauczaniu marketingu. Doradzał również takim firmom jak IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck. W drugiej części dnia, Scott Bedbury omówi narzędzia i metody kształtowania marki, które sprawdziły się zarówno w dopiero wchodzących na rynek małych przedsiębiorstwach, jak i międzynarodowych korporacjach dysponujących wielkim budżetem. W trakcie seminarium Bedbury odniesie się do przykładów najlepszych kampanii brandingowych. Przeanalizuje również przykładowe zaniedbania poszczególnych firm, aby przestrzec uczestników spotkania przed popełnianiem tych samych błędów w swoich organizacjach. Scott Bedbury jest ekspertem ds. brandingu, który w latach 1987-1994 pracował w Nike jako Worldwide Advertising Director, gdzie odpowiadał m.in. za stworzenie kampanii „Just do it”. Od 1996 r. odpowiadał za rebranding sieci kawiarni Starbucks. Doradzał również takim firmom jak Coca-Cola, Russian Standard, Volkswagen Group, Kaiser Permanente, Grupo Modelo, Outback Steakhouse, NASA and Jones Soda. Organizatorami seminariów z cyklu Autorytety są BIGRAM Personnel Consulting i Golden Mark. Pierwsze ze spotkań, którego gościem był prof. Robert Cialdini, odbyło się w 1999 r. Zbliżające się seminarium jest już XXXIV odbywającym się w ramach tego cyklu. Więcej informacji na www.autorytety.com.pl.