Grywalizacja dla millenialsów

Aby odpowiedzieć na potrzeby szybkiego angażującego rozwoju, który maja Igreki warto sięgnąć po angażujące metody. W listopadzie rozpocznie się 17 edycja największego w Polsce konkursu na bazie symulacji biznesowej – Global Management Challenge. To doskonała okazja dla spragnionych rozwoju przedstawicieli najmłodszego pokolenia menedżerów jak również  dla studentów do rozwinięcia swoich biznesowych umiejętności.

Pokolenie Igrek dobrze czujące się w środowisku gier on-line docenia GMC jako unikatową, bardzo poważną i merytorycznie zaawansowaną okazję do poprawienia swoich umiejętności.

Od lat symulacja cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. W każdej polskiej edycji konkursu (organizowanej przez BIGRAM) startuje ponad 2 tysiące osób w ponad 300 zespołach. Global Management Challenge to jedyny konkurs w Polsce, w którym na równych zasadach spotykają się zespoły firmowe i studenckie.

Do zespołów firmowych wchodzą osoby  z programów dla talentów, specjaliści, ale też doświadczona kadra (pojawiają się dyrektorzy regionów, menedżerowie działów). Każdy, niezależnie od stopnia zaawansowania znajomości planowania strategicznego, analizy biznesowej czy też podstawowych zasad rynkowych odnajduje w GMC swoją strefę nauki i okazję do rozwijania zainteresowań.

Są też reprezentanci środowiska akademickiego. Dominującą grupę stanowią studenci z uczelni technicznych i ekonomicznych typowani przez wykładowców oraz selekcjonowani przez pracodawców zaangażowanych w program, którzy wybierają zespoły studenckie mające reprezentować ich w konkursie.

Ponad 80 % ankietowanychuczestników wskazuje na rozwój wiedzy i doświadczeń z obszaru: analizy finansowej, podejmowania decyzji, współpracy w zespole. Uczestnicy  chętnie wracają do GMC. Studenci po kilku latach tworzą zespoły firmowe i już z nowymi doświadczeniami są gotowi po raz kolejny sprawdzić swój potencjał w ogólnokrajowym wyzwaniu.

Rywalizację bacznie obserwują zaangażowani pracodawcy, którzy oprócz wspierania swoich pracowników w rywalizacji rozglądają się po zespołach studenckich poszukując najbardziej obiecujących i zdeterminowanych kandydatów. Nadchodząca 17 polska edycja konkursu cieszy się poparciem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, która jako patron honorowy organizuje finały krajowe GMC na Sali Notowań. W roli partnerów strategicznych i największychpracodawców w GMC 2016 wystąpią Amazon oraz AVON.

Uczestników do GMC przyciąga też okazja do zdobycia atrakcyjnych nagród. Na najlepszy zespół czekają studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego oraz wyjazd na Finał Światowy (tym razem będzie to Katar w kwietniu 2017r).

Rejestracja zespołów jest możliwa na www.gmcpoland.pl. Trwa do 20 października dla aplikujących studentów (do bezpłatnej puli sponsorskiej), do 25 października dla zespołów firmowych (udział jest płatny i wynosi 6600 zł za zespół). Każdy zespół może składać się z od 3 do 5 osób. Pracodawcy sami decydują o tym, kto będzie ich reprezentował w rywalizacji. W komunikacji wewnętrznej warto skorzystać z dostarczonych przez organizatora materiałów (info@gmcpoland.pl).

GMC to okazja do wzmocnienia zaangażowania pracowników. Konkurs wspiera kulturę opartą na dzieleniu się wiedzą i współpracą w zespole. Ze strategicznego punktu widzenia GMC to znacznie więcej niż tylko interaktywne i angażujące szkolenie.

Scroll to Top