bigram(at)bigram.pl +48 (22) 646 94 94

Global Management Challenge

GMC to największa na świecie symulacja biznesowa (zaawansowana gra komputerowa) przeznaczona dla biznesu. Wykorzystuje koncepcje i zalety grywalizacji w rozwoju umiejętności oraz wiedzy uczestników.

Symulacja GMC posiada certyfikację Europejskiej Fundacji na rzecz Rozwoju Zarządzania (EFMD). Co roku jest organizowana w kilkudziesięciu krajach w formie konkursów.

Zadaniem zarejestrowanych zespołów ( 3-5 osób) jest zarządzanie wirtualną firmą i konkurowanie z innymi zespołami (spółkami). Uczestnikami są młode talenty (studenci), młodzi profesjonaliści, menedżerowie, jak również kadra zarządzająca.

Pracodawcy przystępujący do GMC Poland korzystają z dwóch możliwości:

  • wystawiają zespoły firmowe złożone z pracowników (innowacyjne szkolenie, grywalizacja, integracja)
  • sponsorują zespoły studenckie (employer branding, rekrutacja talentów)


Rejestracje do polskich edycji grywalizacji w GMC rozpoczynają się co roku na wiosnę. Konkurs rozpoczyna się pod koniec października, kolejne etapy prowadzone sa on-line.

Finał krajowy, w marcu, wyłania najlepszy zespół w kraju, który następnie reprezentuje Polskę na Finałach Światowych GMC.

1111
Krzysztof Kwiecień, Dyrektor HR Deloitte w Polsce i Europie Środkowej

Deloitte jest żywotnie zainteresowany dotarciem do najzdolniejszych młodych ludzi, którzy chętnie podejmują wyzwania związane z nowoczesnym zarządzaniem i lubią się sprawdzać w coraz to nowych sytuacjach. Takie jak te w konkursie GMC. Liczymy, że poprzez konkurs poznamy wielu znakomitych studentów, którzy po zdobyciu nowych doświadczeń i umiejętności będą je umieli wykorzystać na ścieżce swojego rozwoju i kariery, również u nas w Deloitte.

5471
Agnieszka Halicka, Junior HR Specialist

Jesteśmy innowacyjnym pracodawcą, otwartym na nowe pomysły i stwarzającym ogromne możliwości rozwoju w ulokowanych w Warszawie strukturach regionalnych (Europa Centralna, 19 rynków) i globalnych oraz w naszej fabryce w Garwolinie, która jest jedną z największych i najnowoczesniejszych fabryk z centrum dystrybucyjnym w Europie. Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz, w Avon masz realny wpływ na to, w jakim kierunku rozwija się Firma. U kandydatów nie szukamy doświadczenia, a potencjału. GMC idealnie wpisuje się w naszą strategię, pozwoli nam przede wszystkim aktywnie podejść do studentów biorących udział w konkursie, poznać ich bliżej i być może zaproponować dalszą współpracę, która, mamy nadzieję może być dla nich rozpoczęciem naprawdę niezwykłej przygody

Dowiedz się więcej o GMC Poland

edycji
uczestników
firm
uczelnie
zespołów

LinkedId