bigram(at)bigram.pl +48 (22) 646 94 94
Viewing posts from: November 2000

Customer Service Profile

Customer Service Profile to narzędzie dedykowane do oceny osób zatrudnionych w obszarze obsługi Klienta. Ocena obejmuje umiejętności w zakresie analizy danych werbalnych i liczbowych, a także zachowania w kluczowych, z punktu widzenia budowania relacji z Klientem, obszarach, takich jak na przykład elastyczność, takt czy koncentracja. Dzięki dodatkowemu kwestionariuszowi Customer Service Profile umożliwia również sprawdzenie zgodności standardów obsługi Klienta uznawanych przez kandydata ze strategią firmy.

Więcej

Profiles XT

Narzędzie oceny ProfileXT to jedno z najpopularniejszych narzędzi psychometrycznych stosowanych w biznesie w Polsce i na świecie. Jest dedykowane do oceny managerów i specjalistów w kontekście dopasowania osoby do stanowiska i jej roli w organizacji. Innymi słowy bada, czy dana osoba posiada kompetencje i predyspozycje do wykonywania określonych zadań w organizacji, w jaki sposób będzie je wykonywała i czy w dłuższej perspektywie będzie miała motywację do ich realizacji.

Więcej