Lokalizacja: Ustroń, woj. śląskie

Nr ref.: MPW/KRE/0924

Kategorie:

Rekrutujemy dla naszego Klienta – firmy, która jest wiodącym generalnym wykonawcą na rynku polskim. Specjalizuje się w budownictwie kubaturowym, przemysłowym, infrastrukturalnym oraz mieszkaniowym. Firma feruje kompleksowe usługi od projektowania, przez realizację inwestycji, po obsługę posprzedażową i kładzie duży nacisk na innowacje, stosowanie nowoczesnych technologii budowlanych i zrównoważony rozwój.

Poszukujemy Kierownika Robót Elektrycznych zarówno na budowę w Ustroniu lub Drawsku Pomorskim. Są prowadzone jednocześnie dwie inwestycje na tych terenach.

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac w zakresie robót elektrycznych,
  • współudział w opracowaniu i aktualizacja budżetu Inwestycji na zakresie robót elektrycznych,
  • udział w naradach koordynacyjnych i komisjach odbiorowych,
  • odpowiedzialność za BHP na projekcie,
  • negocjacje warunków handlowych z Podwykonawcami i Dostawcami,
  • przygotowywanie umów dla Podwykonawców i Dostawców,
  • umiejętność wyceny robót elektrycznych,
  • weryfikacja kosztorysów i ofert podwykonawczych vs ceny rynkowe,
  • umiejętność wprowadzania optymalizacji do projektu,
  • szukanie rozwiązań zamiennych i równoważnych,
  • udział w spotkaniach negocjacyjnych,

Wymagania pracodawcy:

  • znajomość przepisów technicznych dotyczących wykonania i odbioru robót,
  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie elektrycznym,
  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy,

Pracodawca oferuje:

  • wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
  • stabilne zatrudnienie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole
  • miłą atmosferę w pracy
  • konieczne narzędzia pracy
  • fundusz szkoleniowy

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Lokalizacja: Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie

Nr ref.: MPW/IB/0924

Kategorie:

Rekrutujemy dla naszego Klienta – firmy, która jest wiodącym generalnym wykonawcą na rynku polskim. Specjalizuje się w budownictwie kubaturowym, przemysłowym, infrastrukturalnym oraz mieszkaniowym. Firma feruje kompleksowe usługi od projektowania, przez realizację inwestycji, po obsługę posprzedażową i kładzie duży nacisk na innowacje, stosowanie nowoczesnych technologii budowlanych i zrównoważony rozwój.

Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za realizację powierzonego zakresu prac na projekcie pod nadzorem Kierownika Budowy, zgodnie z założonym budżetem oraz przyjętym harmonogramem robót
  • Analiza dokumentacji technicznej oraz prowadzenie dokumentacji budowy
  • Utrzymywanie dobrych relacji z firmami podwykonawczymi, Inspektorami Nadzoru, Inwestorem
  • Aktualizowanie harmonogramów powierzonych zakresów prac
  • Wysyłanie i zbieranie ofert od podwykonawców oraz dostawców
  • Odpowiedzialność za porządki na budowie
  • Odpowiedzialność za BHP na powierzonym zakresie prac
  • Przygotowanie dokumentacji powykonawczej

Wymagania pracodawcy:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (kierunek budownictwo)
  • Znajomość programów/pakietów: MS Office, AutoCad
  • Umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność w działaniu
  • Prawo jazdy kat. B

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w prężnie działającej od ponad 30 lat firmie na polskim rynku budowlanym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego – kursy, szkolenia
  • Dofinansowanie pakietów medycznych i sportowych

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Lokalizacja: Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie

Nr ref.: MPW/KRO/0924

Kategorie:

Rekrutujemy dla naszego Klienta – firmy, która jest wiodącym generalnym wykonawcą na rynku polskim. Specjalizuje się w budownictwie kubaturowym, przemysłowym, infrastrukturalnym oraz mieszkaniowym. Firma feruje kompleksowe usługi od projektowania, przez realizację inwestycji, po obsługę posprzedażową i kładzie duży nacisk na innowacje, stosowanie nowoczesnych technologii budowlanych i zrównoważony rozwój.

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac na powierzonemu zakresie robót,
  • współudział w opracowaniu i aktualizacja budżetu Inwestycji na powierzonym zakresie robót,
  • udział w naradach koordynacyjnych i komisjach odbiorowych,
  • odpowiedzialność za BHP na projekcie,
  • przewodzenie podległym pracownikom, podwykonawcom,
  • negocjacje warunków handlowych z Podwykonawcami i Dostawcami,
  • przygotowywanie umów dla Podwykonawców i Dostawców,
  • umiejętność wyceny robót budowlanych,
  • weryfikacja kosztorysów i ofert podwykonawczych vs ceny rynkowe,
  • nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej budowy,
  • umiejętność przygotowania dokumentacji na potrzeby odbiorów: Sanepidu, PSP oraz Nadzoru Budowlanego,

Wymagania pracodawcy:

  • znajomość przepisów technicznych dotyczących wykonania i odbioru robót,
  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń,
  • wykształcenie wyższe techniczne (kierunek budownictwo),
  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy,

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w prężnie działającej od ponad 30 lat firmie na polskim rynku budowlanym,
  • dofinansowanie pakietów medycznych i sportowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego – kursy i szkolenia,
  • miłą atmosferę w pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Lokalizacja: Warszawa, praca mobilna/hybrydowa

Nr ref.: MPW/DDSS/0824

Kategorie:

Naszym klientem, dla którego prowadzimy rekrutację jest jeden z największych światowych koncernów budowlanych i zarządzających koncesjami, który działa na wielu rynkach, w tym w budownictwie, infrastrukturze, energetyce, oraz zarządzaniu projektami koncesyjnymi, takimi jak autostrady, lotniska i inne projekty infrastrukturalne.

Dyrektor ds. Sprzętu zarządza Działem Sprzętu i zapewnia zasoby sprzętowe firmom z grupy zgodnie ze strategią, modelem biznesowym i wartościami firmy.

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie 15-osobowym zespołem w Dziale Sprzętu
  • Zapewnienie efektywnego modelu wsparcia firmy w zakresie zarządzania własnymi zasobami sprzętowymi, obejmującym planowanie wykorzystania, utrzymania, napraw i wymian sprzętu, a także rozwoju poprzez dobór właściwych narzędzi
  • Identyfikacja potrzeb firmy i monitorowanie trendów rynkowych w zarządzanym obszarze
  • Proponowanie zmian, usprawnień i optymalizacji
  • Zapewnienie zgodności działań firmowych w zarządzanym obszarze z wymogami firmy oraz regulacjami prawnymi
  • Komunikacja, doradztwo i edukacja w zakresie zarządzanego obszaru
  • Proponowanie strategii zgodnej z kierunkami strategicznymi firm
  • Doradztwo zarządowi w zarządzanym obszarze
  • Proponowanie  rocznych celów  i budżetów inwestycyjnych, operacyjnych i serwisowych w oparciu o zatwierdzoną strategię i potrzeby biznesu
  • Przekładanie strategii na plany działania w oparciu o wyznaczone cele
  • Określanie kluczowych wskaźników efektywności i monitorowanie ich realizacji
  • Przygotowywanie budżetu dla swojego obszaru i monitorowanie kosztów
  • Proponowanie zakupów, inwestycji i rozwiązań procesowych, budżetowych i z zakresu bezpieczeństwa
  • Kontakt z dostawcami sprzętu i maszyn budowlanych
  • Udział w projektach inwestycyjnych i rozwoju zewnętrznego
  • Monitoring i due diligence projektów inwestycyjnych
  • Udział w procesach zakupowych
  • Budowanie struktury organizacyjnej swojego obszaru umożliwiającej efektywną realizację strategii i celów
  • Zapewnienie zasobów potrzebnych do realizacji strategii i celów i ich efektywne wykorzystanie
  • Motywowanie, angażowanie, rozwijanie podległych pracowników i zespołów
  • Udział w projektach wdrożeniowych w firmie w Polsce i na świecie
  • Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
  • Zapewnianie dobrej współpracy z klientami wewnętrznymi oraz pomiędzy innymi jednostkami  w grupie w Polsce i na świecie
  • Zapewnienie bardzo dobrej współpracy z dostawcami usług i sprzętu
  • Uczestniczenie w budowaniu wizerunku firmy  i zwiększaniu widoczności marek na rynku

Wymagania pracodawcy:

  • 10+ lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich, w tym 5+ na stanowisku dyrektorskim w Dziale Sprzętu lub pokrewnym u Generalnego Wykonawcy albo u producenta lub dealera maszyn budowlanych, kopalnianych lub tym podobnych lub w branży kruszywowej
  • Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie mechaniki itp.
  • Świetna znajomość rynku maszyn i urządzeń budowlanych, oraz maszyn wykorzystywanych w kopalniach odkrywkowych i wytwórniach mas bitumicznych
  • Znajomość specyfiki firmy budowlanej i zależności pomiędzy procesami budowlanymi
  • Wiedza na temat maszyn budowlanych w tym branży drogowej, linii produkcyjnych kopalni odkrywkowych i wytwórni mas bitumicznych
  • Znajomość zagadnień zakupowych, ubezpieczeniowych i serwisowych zarządzanego obszaru
  • Znajomość zagadnień floty samochodów służbowych
  • Umiejętności analityczne
  • Zarządzanie projektami inwestycyjnymi
  • Umiejętności przekonywania do swoich racji
  • Przedsiębiorczość, zorientowanie na biznes
  • Umiejętność tworzenia budżetów w tym inwestycyjnych i serwisowych oraz monitorowania ich realizacji
  • Umiejętność wychodzenia z utartych schematów i proponowania innowacyjnych rozwiązań
  • Zorientowanie na BHP
  • Bardzo dobre kompetencje komunikacyjne i zarządcze
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej B2)

Mile widzane:

  • Znajomość innych języków

Pracodawca oferuje:

  • Wynagrodzenie podstawowe na umowie o pracę
  • Premia roczna uzależniona od wyników firmy i poziomu osiągniętych celów
  • Samochód służbowy, również do użytku prywatnego
  • Podstawowe narzędzia pracy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Możliwość wzięcia udziału w akcjach firmy
  • Praca w modelu stacjonarnym/hybrydowym – mobilnym

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Lokalizacja: Ustroń, woj. śląskie

Nr ref.: AH/KBZ/0924

Kategorie:

Rekrutujemy dla naszego Klienta – firmy, która jest wiodącym generalnym wykonawcą na rynku polskim. Specjalizuje się w budownictwie kubaturowym, przemysłowym, infrastrukturalnym oraz mieszkaniowym. Firma feruje kompleksowe usługi od projektowania, przez realizację inwestycji, po obsługę posprzedażową i kładzie duży nacisk na innowacje, stosowanie nowoczesnych technologii budowlanych i zrównoważony rozwój.

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac
  • współudział w opracowaniu i aktualizacja budżetu Inwestycji
  • wielobranżowa koordynacja prac na budowie
  • udział w komisjach odbiorowych
  • zwoływanie i prowadzenie narad koordynacyjnych
  • odpowiedzialność za BHP na projekcie
  • przewodzenie podległemu zespołowi – Kierownikom Robót, Inżynierom Budowy
  • negocjacje warunków handlowych z Podwykonawcami i Dostawcami

Wymagania pracodawcy:

  • doświadczenie w realizacji projektów kubaturowych
  • doświadczenie w realizacji projektów w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość przepisów technicznych dotyczących wykonania i odbioru robót
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń
  • wykształcenie wyższe techniczne (kierunek budownictwo)
  • prawo jazdy kategorii B
  • umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy

Mile widzane:

  • znajomość języka angielskiego

Pracodawca oferuje:

  • stałe zatrudnienie na podstawie umowy B2B w prężnie działającej od 34 lat firmie na polskim rynku budowlanym
  • dofinansowanie pakietów medycznych i sportowych
  • możliwość rozwoju zawodowego – finansowanie kursów i szkoleń
  • wsparcie w zdobyciu uprawnień budowlanych
  • miłą atmosferę w pracy
  • samochód służbowy i inne konieczne narzędzia pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Lokalizacja: Warszawa

Nr ref.: WJ/R/0724

Kategorie:

Do naszego zespołu poszukujemy osób, które chcą wykorzystywać swoje umiejętności w rozwoju kariery w rekrutacji. Dołącz do BIGRAM – firmy, która od 30 lat z sukcesem realizuje projekty rekrutacyjne i doradcze.

Twój zakres obowiązków:

  • dokonywanie analizy rynku pod kątem prowadzonych rekrutacji,
  • tworzenie strategii poszukiwań firm i kandydatów,
  • identyfikacja potencjalnych kandydatów z pomocą dostępnych środków komunikacji (direct search, linkedin, social media),
  • wstępna selekcja aplikacji,
  • prowadzenie rozmów telefonicznych z kandydatami i klientami,
  • uczestnictwo w spotkaniach bezpośrednich z kandydatami i klientami,
  • redagowanie raportów na potrzeby klientów.

Wymagania pracodawcy:

  • poszukujesz pełnej wyzwań pracy, podczas której będziesz mogła/mógł kreować niestandardowe pomysły i wdrażać je w życie,
  • jesteś pełna/y energii i zapału do zdobywania doświadczeń z obszaru rekrutacji,
  • lubisz pracować w przyjaznym środowisku, gdzie wszyscy jesteśmy jedną drużyną,
  • uwielbiasz bezpośredni kontakt z ludźmi i nie boisz się rozmów telefonicznych,
  • dobrze komunikujesz się w j. angielskim.

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub B2B,
  • motywujący system premiowy,
  • pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty multisport, lekcje języka angielskiego),
  • pracę w systemie hybrydowym (2 dni w biurze, 3 dni home office),
  • zgrany zespół, miłą atmosferę w firmie,
  • jasny plan kariery oraz stabilną ścieżkę rozwoju,
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon służbowy, laptop).

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Lokalizacja: woj. lubelskie / woj. podkarpackie / woj. świętokrzyskie

Nr ref.: AH/DT/0424

Kategorie:

Prowadzimy rekrutację w imieniu naszego Klienta – generalnego wykonawcy z branży budownictwa kubaturowego i drogowego.

Twój zakres obowiązków:

  • skuteczne i efektywne zarządzanie podległymi obszarami: przygotowania produkcji oraz zakupów,
  • planowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów przygotowania produkcji oraz zakupów związanych z realizacją inwestycji budowlanych w budownictwie drogowym oraz kubaturowym,
  • ścisła współpraca z inwestorami, odpowiedzialność za udział w przetargach, ofertowanie oraz wycenę prac budowlanych,
  • nawiązywanie relacji oraz współpraca z dostawcami i podwykonawcami firmy; przeprowadzanie przetargów na materiały i roboty budowlane,
  • prowadzenie negocjacji zarówno z klientami, jak i podwykonawcami,
  • ścisła współpraca z kadrą zarządzającą.

Wymagania pracodawcy:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo),
  • minimum 5-letnie doświadczenie menedżerskie w branży budowlanej po stronie generalnego wykonawcy – warunek konieczny,
  • wysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie i umiejętność efektywnego organizowania pracy podległych zespołów,
  • asertywność, umiejętność budowania autorytetu oraz doświadczenie w skutecznym zarządzaniu pracownikami w różnym wieku,
  • doskonała znajomość rynku budowlanego, cen materiałów i usług budowlanych,
  • doświadczenie we współpracy z inwestorami,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, negocjacyjne oraz organizacyjne,
  • odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu,
  • gotowość do pracy stacjonarnej oraz odbywania podróży służbowych do okolicznych województw,
  • wysoka kultura osobista i ambicje rozwojowe.

Pracodawca oferuje:

  • pensja podstawowa + atrakcyjny system premiowy,
  • samochód służbowy i inne potrzebne narzędzia pracy,
  • karta Multisport,
  • możliwości rozwojowe wewnątrz organizacji.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Scroll to Top