Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: Legnica

Nr ref.: KD/CSS/0823

Kategorie:

Prowadzimy rekrutację dla wiodącej firmy w Europie, zajmującej się produkcją i dostarczaniem specjalistycznych produktów i usług doradztwa dla przemysłu meblarskiego.

Twój zakres obowiązków:

  • wykonywanie połączeń wychodzących,
  • wprowadzanie zamówień klientów do systemu ERP,
  • rozwiązywanie problemów i eliminowanie trudności zgłaszanych przez klientów,
  • aktywny kontakt z klientami w celu świadczenia wsparcia,
  • zbieranie i analiza opinii klientów,
  • zapewnienie dostępności produktów poprzez bliską i efektywną współpracę z działami planowania i zakupów w siedzibie centralnej.

Wymagania pracodawcy:

  • doświadczenie na analogicznym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra umiejętność komunikacji,
  • skuteczna organizacja pracy i zdolność do współpracy,
  • znajomość systemu ERP.

Mile widzane:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Pracodawca oferuje:

  • umowę o pracę
  • premię kwartalną
  • laptop, telefon (niezbędne narzędzia do pracy),
  • kartę Multisport,
  • prywatną opiekę medyczną.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Scroll to Top