Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Firma BIGRAM w ramach rekrutacji w obszarze produkcji i sprzedaży klejów przemysłowych poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta B2B

Miejsce pracy: Błonie, Ożarów Mazowiecki, Warszawa
Nr ref.: AŁ/OK/0720

Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego lub wsparciu działu sprzedaży B2B, a w codziennej pracy wykazujesz się terminowością i skrupulatnością, ta oferta może Cię zainteresować.

 

Co możemy Ci zaoferować:

• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ich merytoryczne wsparcie przez cały okres współpracy,
• atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz przejrzysty system premiowy,
• pakiet prywatnych usług medycznych,
• pracę z innowacyjnym, „szytym na miarę” produktem, mającym zastosowanie w różnorodnych branżach,
• rozwój zawodowy poprzez pakiet profesjonalnych szkoleń oraz współpracę z kluczowymi klientami o międzynarodowym zasięgu.

 

Twoje zadania:

• bieżące wsparcie mobilnych handlowców w zakresie obsługi klientów przemysłowych,
• administrowanie procesów sprzedaży w systemie CRM,
• stała opieka nad przypisaną grupą klientów w zakresie bieżącej współpracy (m.in. obsługa przychodzących zamówień, reklamacji etc.),
• nawiązywanie i rozwój relacji z nowymi klientami,
• bieżąca kontrola stanów magazynowych pod kątem realizacji zamówień,
• sporządzanie dokumentacji technicznej na potrzeby klientów (karty techniczne produktów, certyfikacje etc.),
• dbałość o proces fakturowania i prawidłowy obieg dokumentów,
• merytoryczne wsparcie klientów w zakresie doboru produktów,
• analizowanie i raportowanie wyników handlowych oraz prognozowanie poziomu sprzedaży na potrzeby zakładów produkcyjnych,
• kontakt z zagranicznymi fabrykami w zakresie realizowanych zamówień,
• efektywna współpraca z innymi działami – Działem Sprzedaży, Działem Produkcji, Magazynem.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:

• min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta B2B (doświadczenie w pracy z produktem technicznym będzie dodatkowym atutem),
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na bazie danych liczbowych,
• umiejętność pracy w zespole, nastawienie na współpracę, otwartość,
• bardzo dobrą organizację pracy własnej,
• wysoką kulturę osobistą i rozwinięte zdolności interpersonalne,
• wysoki poziom samodzielności, skrupulatności, systematyczności
• zdolność pracy pod presją czasu i szybkiego reagowania na bieżące sytuacje,
• prawo jazdy kat. B.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji!

Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!