Lokalizacja: Warszawa, ul. Domaniewska 42 / Praca hybrydowa
Nr ref.: MPW/RC/0824
Kategorie: real estate & construction
Poszukujemy osoby, która chce wykorzystywać swoje umiejętności w rozwoju kariery w rekrutacji i która dołączy do naszego zespołu rekruterów w dziale Real Estate & Construction.
Twój zakres obowiązków:
- dokonywanie analizy rynku budowlanego i deweloperskiego pod kątem prowadzonych rekrutacji na stanowiska dyrektorskie, kierownicze oraz specjalistyczne (inżynieryjne)
- realizacja strategii poszukiwań bezpośrednich kandydatów do procesów executive search w branży real estate & construction
- poszukiwanie i identyfikacja potencjalnych kandydatów za pomocą dostępnych środków komunikacji: direct search, linkedin, linkedin sales navigator, linkedin recruiter, inne social media
- wstępna selekcja aplikacji/CV kandydatów
- prowadzenie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatami oraz przygotowywanie syntetycznych notatek z przeprowadzonych screenów
- uczestnictwo w spotkaniach bezpośrednich z kandydatami i klientami, zarówno online jak i stacjonarnie
- regularne przygotowywanie raportów statusowych na potrzeby klientów
- tworzenie komunikatów na social mediach dotyczących realizowanych projektów
Wymagania pracodawcy:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie rekrutacyjnej bądź chęć zdobycia takiego doświadczenia
- zainteresowanie rynkiem nieruchomości oraz budownictwa
- chęć dołączenia do pracy, podczas której można kreować niestandardowe pomysły i wdrażać je w życie
- energia, komunikatywność i rozwinięte kompetencje interpersonalne
- wysoka kultura osobista
- znajomość jęz. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
- umiejętność analizy i syntezy informacji pozyskanych od kandydatów w trakcie wywiadów telefonicznych
- lekkie pióro, doskonała znajomość pakietu MS Office oraz Canvy
- ważne* trzeba lubić kontakt z ludźmi i nie bać się łapać za telefon, aby prowadzić rozmowy! 🙂
Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub B2B
- motywujący system premiowy uzależniony od wyników
- pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty Multisport, lekcje online języka angielskiego z native speakerem)
- pracę w systemie hybrydowym (2 dni w biurze na Mokotowie, 3 dni home office)
- krótszy dzień pracy w piątek – tylko do 15 🙂
- zgrany zespół, miłą atmosferę w firmie
- jasny plan kariery, realną możliwość rozwoju i szybkiego awansu w ramach struktur naszej organizacji
- niezbędne narzędzia pracy (telefon służbowy, laptop)
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.
Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!