Public Relations Manager

We współpracy z naszym Klientem – międzynarodową siecią Retail, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Public Relations Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MS/PRM/0519

Oferujemy:

• pracę w międzynarodowej firmie o rozpoznawalnej marce i ugruntowanej pozycji na rynku,
• stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienie na długofalową współpracę,
• dużą swobodę we wdrażaniu własnych pomysłów i samodzielność w zarządzaniu powierzonym obszarem,
• atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
• szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
• samochód służbowy.

Pracując na tym stanowisku będziesz mieć wpływ na:

• współtworzenie, zarządzanie, oraz realizację polityki Public Relations w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy,
• kreowanie innowacyjnych rozwiązań wzmacniających komunikację wizerunkową firmy,
• budowanie i utrzymywanie efektywnej współpracy z mediami oraz reprezentowanie spółki w mediach,
• planowanie oraz efektywną alokację budżetu strategii komunikacyjnej,
• współpracę z managerami innych działów w celu pozyskiwania informacji zapewniających najwyższe standardy działań PR,
• regularny monitoring skuteczności działań podejmowanych w obszarze Public Relations,
• koordynowanie pracy zespołu oraz współpracę z zewnętrznymi agencjami wspomagającymi działania PR,
• rozwój zespołu w celu zapewnienia wysokiej jakości usług.

Od kandydatów oczekujemy:

• co najmniej 6-letniego doświadczenia zawodowego związanego z obszarem Public Relations w branży Retail,
• popartego osiągnięciami doświadczenia w samodzielnym tworzeniu i realizacji planów komunikacji korporacyjnej oraz złożonych kampanii produktowych,
• doświadczenia w budowaniu relacji z różnymi obszarami biznesu, umiejętność pracy w zespole,
• dodatkowym atutem będzie doświadczenia w budowaniu i rozwijaniu relacji z inwestorami (IR),
• zdolności do tworzenia, planowania i realizacji strategicznych oraz kreatywnych inicjatyw PR,
• szerokiej wiedzy dotyczącej trendów w PR oraz znajomość nowych mediów i możliwości ich wykorzystywania w działaniach komunikacyjnych,
• umiejętności tworzenia i redagowania tekstów z przeznaczeniem do mediów tradycyjnych i cyfrowych,
• dużej kreatywności, postawy proaktywnej, a także umiejętności do inspirowania innych do działania,
• samodzielności, wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych i poczucia odpowiedzialności za podejmowane decyzje,
• wykształcenia wyższego z zakresu: marketingu, komunikacji lub pokrewnych,
• biegłej znajomości języka angielskiego.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji!

Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!