Rekrutujemy dla prężnie rozwijającej się firmy z branży FMCG w Grodzisku Mazowieckim.
Twój zakres obowiązków:
- zapisywanie i klasyfikowanie transakcji finansowych, w tym faktur, paragonów i płatności,
- utrzymywanie uporządkowanych i dokładnych dokumentów finansowych za pomocą oprogramowania księgowego i arkuszy kalkulacyjnych,
- przypisywanie dokumentów kosztowych i poprawne kwalifikowanie ich w celach podatku CIT i VAT,
- księgowanie i ewidencjonowanie wyciągów bankowych,
- księgowanie należności i zobowiązań, prowadzenie uzgodnień sald,
- codzienna analiza i uzgadnianie kont oraz dokumentów księgowych,
- wystawianie faktur sprzedaży,
- księgowanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
- tworzenie raportów i analiz związanych z zakresem wykonywanych obowiązków,
- systematyczna analiza przepisów dotyczących rachunkowości i podatków.
Wymagania pracodawcy:
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dyplom licencjata z zakresu księgowości, finansów lub pokrewnego,
- zaawansowana znajomość programu MS Excel,
- świetne zrozumienie zasad rachunkowości i przepisów,
- świetna dbałość o szczegóły i dokładność,
- skuteczne umiejętności komunikacji i współpracy interpersonalnej,
- zdolność do pracy samodzielnej i w zespole.
Mile widzane:
- znajomość języka angielskiego.
Pracodawca oferuje:
- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w międzynarodowym środowisku w kameralnym zespole,
- niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.
Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!