Rekrutujemy dla naszego Klienta – znanej sieci klinik, działającej zarówno w Polsce jak i Europie.
Twój zakres obowiązków:
- optymalizacja i nadzór nad procesami finansowymi w spółce,
- partycypacja w procesie przygotowania budżetu,
- odpowiedzialność za politykę finansową spółki,
- przygotowywanie raportów, sprawozdań finansowych i kontrola procesu zamknięcia miesiąca,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
- nadzór nad obszarem księgowości – w tym rozliczeniami podatkowymi.
Wymagania pracodawcy:
- umiejętność analizy procesów w kontekście optymalizacji,
- doświadczenie we wdrażaniu usprawnień finansowych,
- doświadczenie w prowadzeniu sprawozdawczości finansowej,
- zdolność do samodzielnego wyciągania wniosków i prezentowania rozwiązań na poziomie zarządczym,
- doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu systemów raportowania operacyjnego oraz finansowego,
- minimum 4-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zespołem finansowym,
- zaawansowane umiejętności korzystania z MS Excel,
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- proaktywne podejście do wykonywanych obowiązków,
- umiejętności języka angielskiego na poziomie B2.
Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników ilościowych i jakościowych,
- przyjazne środowisko pracy dające przestrzeń na rozwój i samodzielność,
- praca w modelu hybrydowym,
- atrakcyjny pakiet benefitów m.in. zniżki na usługi firmowe dla pracowników i ich rodzin, system kafeteryjny, ryczałt za Home Office, celebracja urodzin.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.
Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!