Dyrektor ds. Rozwoju Sieci franczyzowej

Lokalizacja: Warszawa

Nr ref.: MS/DRS/0923

Kategorie:

Prowadzimy rekrutację dla dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej sieci supermarketów obecnej w kilku europejskich krajach.

Twój zakres obowiązków:

  • identyfikacja i analiza możliwości aliansów i partnerstw strategicznych: Monitorowanie rynku i identyfikacja potencjalnych partnerów biznesowych oraz analiza korzyści wynikających z aliansów i partnerstw strategicznych. Tworzenie strategii współpracy z innymi podmiotami w celu wzajemnego zwiększenia skali działania,
  • zarządzanie procesem fuzji i przejęć (M&A): Kierowanie procesem fuzji i przejęć, w tym analizą potencjalnych celów przejęć, negocjacje warunków transakcji i integrację po akwizycji,
  • planowanie i realizacja przyłączeń zakupowych: Określenie strategii przyłączeń zakupowych, w tym identyfikacja potencjalnych celów, analiza korzyści i ryzyka, negocjacje umów oraz zapewnienie skutecznej integracji nowych aktywów w strukturze Grupy,
  • tworzenie sojuszy zakupowych: Rozwijanie relacji z istniejącymi i nowymi dostawcami, negocjacje umów ramowych i warunków zakupowych, w celu zapewnienia korzystnych warunków i dostępności potrzebnych zasobów dla Grupy,
  • monitorowanie i raportowanie: Ścisłe monitorowanie wyników i efektywności podjętych działań, przygotowywanie raportów dotyczących wyników i postępów w obszarze aliansów, partnerstw, M&A, przyłączeń i sojuszy zakupowych. Prezentacja wyników zarządowi.

Wymagania pracodawcy:

  • ścisła znajomość struktury rynku RETAIL FMCG,
  • doświadczenie operacyjne w retail,
  • szerokie spojrzenie na mechanizmy retailu (zrozumienie P&L, kluczowe zagadnienia retailu w tym w logistyce, informatyce, zakupach),
  • doświadczenie w zakresie negocjacji przejęć, partnerstw zakupowych, aliansów strategicznych,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami (znajomość odpowiednich metodologii i umiejętność ich zastosowania),
  • znajomość mechanizmów negocjacyjnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową (mile widziana znajomość innych języków obcych).

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub B2B w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • praca w systemie home office z częstymi wizytami u klientów (sporadyczne wizyty w centrali),
  • możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji,
  • samochód służbowy oraz inne narzędzia potrzebne do wykonywania obowiązków.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Scroll to Top