
Inne oferty w kategorii
Customer Service Specialist
Łódź
Nr ref.: KOB/CSS/0122
Główne zadania na stanowisku:
- Sporządzanie i monitorowanie prognoz oraz raportowanie wyników sprzedaży,
- Tworzenie długofalowych relacji z Klientem,
- Realizowanie działań mających na celu monitorowanie i fakturowanie należności,
- Obsługa zamówienia klienta i narzędzi VMI,
- Nadzorowanie realizacji zleceń produkcyjnych wewnątrz firmy zgodnie z standardami klienta,
- Przygotowanie analiz oraz utrzymywanie odpowiedniego stanu zapotrzebowania wyrobów gotowych,
- Obsługa posprzedażowa klienta razem z uwzględnieniem złożonych reklamacji.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2),
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (logistyka, ekonomia),
- Znajomość programu SAP (dodatkowy atut),
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel,
- Wysoko rozwinięte umiejętność analitycznego i wielotorowego myślenia,
- Umiejętność przekonywania i wywierania wpływu,
- Umiejętność analizowania dużych liczbowych baz danych,
- Mile widziana osoba o dużej rzetelności i skrupulatności.
Nasz Klient gwarantuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
- Pakiet benefitów : opieka zdrowotna, karta multisport,
- Możliwość dofinansowania wybranych kursów,
- Premia roczna po okresie roku pracy 11% rocznego wynagrodzenia brutto.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.
Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji!
Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!