tło oferty

Inne oferty w kategorii

Customer Service Specialist

Łódź

Nr ref.: KOB/CSS/0122

Główne zadania na stanowisku:

  • Sporządzanie i monitorowanie prognoz oraz raportowanie wyników sprzedaży,
  • Tworzenie długofalowych relacji z Klientem,
  • Realizowanie działań mających na celu monitorowanie i fakturowanie należności,
  • Obsługa zamówienia klienta i narzędzi VMI,
  • Nadzorowanie realizacji zleceń produkcyjnych wewnątrz firmy zgodnie z standardami klienta,
  • Przygotowanie analiz oraz utrzymywanie odpowiedniego stanu zapotrzebowania wyrobów gotowych,
  • Obsługa posprzedażowa klienta razem z uwzględnieniem złożonych reklamacji.

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2),
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (logistyka, ekonomia),
  • Znajomość programu SAP (dodatkowy atut),
  • Doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel,
  • Wysoko rozwinięte umiejętność analitycznego i wielotorowego myślenia,
  • Umiejętność przekonywania i wywierania wpływu,
  • Umiejętność analizowania dużych liczbowych baz danych,
  • Mile widziana osoba o dużej rzetelności i skrupulatności.

 

Nasz Klient gwarantuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
  • Pakiet benefitów : opieka zdrowotna, karta multisport,
  • Możliwość dofinansowania wybranych kursów,
  • Premia roczna po okresie roku pracy 11% rocznego wynagrodzenia brutto.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji!
Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

inne oferty na tym stanowisku

Napisz do nas

* pole obowiązkowe