Customer Service Manager

Nasz zespół prowadzi obecnie rekrutację dla firmy AXA Assistance, jednej z największych grup ubezpieczeniowych na świecie, działającej prężnie również na rynku polskim i zajmującej czołowe pozycje w rankingach krajowych. AXA Assistance nieustannie świadczy pomoc Klientom znajdującym się w najbardziej nieprzewidzianych, życiowych sytuacjach, niezależnie od pory i dnia. Obecnie, w ramach postępującego rozwoju struktur firmy naszego Klienta, poszukujemy doświadczonej i posługującej się swobodnie językiem angielskim osoby na stanowisko:

Customer Service Manager

Miejsce pracy: Ostrava
Nr ref.: DK/CSM/0520

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

• Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem liderów oraz konsultantów operacyjnych,
• Codzienne monitorowanie, analizowanie oraz dostarczanie kluczowych wskaźników (jak np. SL, jakość, koszty, etc.), a także podejmowanie stosownych działań korygujących,
• Zapewnianie skutecznego wdrażania nowych produktów lub zmian w stosunku do obecnych, zgodnie z ich parametrami oraz wyznaczonymi ramami czasowymi,
• Rozwój i wspieranie podwładnych, również poprzez osobiste zaangażowanie w ich codzienną pracę oraz dbanie o wysokie standardy obsługi,
• Monitorowanie i aktywny wpływ na zaangażowanie, motywację oraz retencję pracowników, mierzone za pomocą ankiety Employee Pulse,
• Kooperacja w ramach wszelkich działań operacyjnych z osobami na innych stanowiskach, a także współpraca z pozostałymi działami (np. HR, IT, działem finansów oraz sprzedaży).

Od kandydatów oczekujemy:

• Gotowości do podjęcia pracy w Ostrawie, mieszczącej się na terenie Republiki Czeskiej w bezpośrednim sąsiedztwie woj. śląskiego (15-20 km od granicy),
• Przynajmniej 3 lat doświadczenia pracy na stanowisku managerskim w call center, popartego sukcesami,
• Umiejętności swobodnego komunikowania się w języku angielskim,
• Zorientowania na wyniki i wysoką jakość pracy ze strony personelu,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności managerskich i interpersonalnych,
• Dojrzałości biznesowej, potwierdzonej pracą w międzynarodowym środowisku,
• Umiejętności szybkiego dostosowania się do zachodzących zmian,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych i niezależności w podejmowaniu decyzji.

Nasz Klient oferuje:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością uzyskania premii rocznej,
• Możliwość pracy w nowoczesnym, dobrze skomunikowanym biurze w środowisku międzynarodowym,
• Dofinansowanie do kursów językowych oraz darmowy kurs języka czeskiego,
• Kartę Multisport lub kupony Sodexo oraz Kartę Lunchową,
• Zniżkę na ubezpieczenie podróżne,
• Elastyczny czas pracy,
• Świeże owoce oraz miłą atmosferę pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji!

Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!