tło oferty

Inne oferty w kategorii

Category Manager

Warszawa

Nr ref.: DK/CM/022022

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Analizowanie trendów, designu i funkcjonalności dla nowych kierunków rozwoju marki,
  • Udział w procesie decyzyjnym dotyczącym wyboru finalnych projektów
    i produktów,
  • Wprowadzanie nowych produktów, kategorii asortymentowych  na rynek,
  • Kreowanie polityki cenowej produktów,
  • Współpracę z dostawcami,
  • Uczestniczenie w targach branżowych,
  • Przeprowadzenie szkoleń produktowych dla zespołów handlowych,
  • Monitoring realizacji harmonogramu i budżetu produktów.

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku; Brand Manager, Category Manager w  firmie z branży wyposażenia wnętrz, AGD lub doświadczenie na stanowisku kupca non-food z rynku nowoczesnego,
  • Kreatywność, zmysł estetyczny, dobre rozumienie rynku,
  • Analityczne umiejętności, dobre rozumienie wskaźników finansowych, marżowości, zasad pricingu,
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne,
  • Gotowość do podróży międzynarodowych (np. na targi w Azji),
  • Swobodna komunikacja w j. angielskim,
  • Gotowość do pracy w trybie hybrydowym (siedziba firmy – okolice Warszawy).

 

Nasz Klient gwarantuje:

  • Stabilną pracę w ramach umowy B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię,
  • Dodatkowe atrakcyjne benefity;
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji!
Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

inne oferty na tym stanowisku

Napisz do nas

* pole obowiązkowe