Brand Manager/ Head of Marketing

Lokalizacja: Warszawa

Nr ref.: AH/BM/0523

Kategorie:

Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijający się polski e-commerce, działający w branży suplementów diety w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Twój zakres obowiązków:

  • budowanie wizerunku i siły marki poprzez wdrożenie długofalowej strategii rozwoju marki,
  • całość działań operacyjnych marketingu wizerunkowego i bieżące zarządzanie marką,
  • aktywne tworzenie i wdrożenie inicjatyw nowych działań marketingowych,
  • stworzenie strategii komunikacji i działań marketingowych w ATL i Social Mediach,
  • planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym,
  • zarządzanie 20-osobowym zespołem marketingowym,
  • raportowanie do Dyrektora Kreatywnego i Właściciela firmy.

Wymagania pracodawcy:

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku Brand Manager/ Head of Marketing,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym (graficy, copywriterzy, digitalowcy, influencerzy),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
  • gotowość do pracy w biurze firmy w Warszawie (hybryda).

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz elastyczny, hybrydowy czas pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Scroll to Top