bigram(at)bigram.pl +48 (22) 646 94 94

Asystent/ka Członka Zarządu – Dyrektora ds. Finansowych

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy będącej liderem w branży transportu – poszukujemy aktualnie kandydatów/kandydatek do pracy na stanowisku:

Asystent/ka Członka Zarządu - Dyrektora ds. Finansowych

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JP/Asys/2018

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

• Wsparcie Członka Zarządu w codziennych obowiązkach
• Koordynowanie przepływu informacji oraz dokumentacji w procesach
• Ścisła współpraca z pięcioma departamentami firmy, pozyskiwanie informacji od managerów departamentów
• Rozwój komunikacji w ramach organizacji (intranet, komunikaty wewnętrzne, newslettery i biuletyny) – zapewnienie spójności komunikacji z wartościami, misją i wizją firmy
• Współpraca z innymi działami przy tworzeniu materiałów na użytek wewnętrzny
• Zarządzanie kalendarzem spotkań
• Organizacja podróży służbowych (rezerwacja hoteli i środków transportu, wiz i innych spraw organizacyjnych)
• Przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych Członka Zarządu
• Organizacja wydarzeń, konferencji oraz spotkań
• Koordynacja i uczestnictwo w miesięcznych spotkaniach Zarządu
• Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, redagowanie i korygowanie tekstów w obiegu wewnętrznym i zewnętrznym
• Tworzenie prezentacji multimedialnych na potrzeby Zarządu
• Przygotowywanie pism, dokumentów i zestawień na potrzeby Zarządu
• Prowadzenie bieżącej dokumentacji firmy i wprowadzanie wymaganych zmian

Oczekiwania wobec Kandydatów:

• Min. 4 lata doświadczenia na stanowisku Asystenta/tki Zarządu/Prezesa
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1/C2)
• Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Umiejętność budowania dobrych relacji oraz dojrzałość biznesowa
• Wysoko rozwinięte umiejętność komunikacyjne
• Doskonała organizacja czasu pracy samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
• Sumienność, zaangażowanie, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań

Nasz Klient oferuje:

• Dobre i stabilne warunki zatrudnienia
• Opieka medyczna
• Rozwój zawodowy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Współpracę z profesjonalnym oraz zgranym zespołem
• Miejsce pracy ścisłe centrum Warszawy

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Do aplikacji proszę załączyć klauzulę:
Zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę BIGRAM S.A. w celach zgodnych z jej profilem działania. Jednocześnie informuję, iż jestem świadomy/świadoma przysługującego mi prawa do uaktualniania, uzupełniania, a także usunięcia danych ze zbioru oraz możliwości wglądu do przesłanych przeze mnie dokumentów. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie.

Śledź nasz profil na LinkedIn i bądź na bieżąco z aktualnymi ofertami pracy:

Comments are closed.