Analityk Total Rewards (Compensation and Benefits)

Lokalizacja: Warszawa

Nr ref.: MS/ATR/0423

Kategorie:

Rekrutujemy dla międzynarodowej korporacji z branży FMCG. Firma o wieloletniej tradycji stabilnie rozwija się od dekad również na rynku polskim. Działa w wielu obszarach, a jej produkty są dobrze znane i cenione na rynku. Jako pracodawca dba, aby setki pracowników, których zatrudnia mogło liczyć na rozwój i konkurencyjne rynkowo warunki.

Twój zakres obowiązków:

  • analiza kluczowych danych dotyczących wynagrodzeń i benefitów dla wszystkich pracowników firmy,
  • współudział w tworzeniu polityki dotyczącej benefitów,
  • przygotowywanie danych i raportów (cykliczne i ad hoc),
  • opracowywanie zmian w zakresie systemu wynagradzania,
  • tworzenie estymacji i prognoz,
  • koordynacja procesu tworzenia i rozwiązania rezerw oraz rozliczeń kosztów,
  • prowadzenie analityki HR w obszarze wartościowania stanowisk,
  • współpraca z dostawcami raportów o wynagrodzeniach i benefitach,
  • analiza danych ad-hoc z obszaru C&B oraz realizacja okresowych przeglądów wynagrodzeń,
  • współpraca z firmami badawczymi przy benchmarku wynagrodzeń,
  • budowanie, modyfikacja i zarządzanie mechanizmami wynagrodzeń zmiennych,
  • wsparcie w tworzeniu regulaminów i procedur, dotyczących systemów motywacyjnych,
  • wsparcie dla klientów wewnętrznych w zakresie programów motywacyjnych,
  • udział w projektach z obszaru Human Capital (w tym C&B).

Wymagania pracodawcy:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 3 lata),
  • biegła znajomość programu Excel (warunek konieczny) oraz mile widziana znajomość innych narzędzi analitycznych,
  • umiejętności posługiwania się jęz. Angielskim w stopniu minimum komunikatywnym (bardzo częste kontakty z oddziałami zagranicznymi firmy),
  • znajomość wagi i składowych obszaru Compensation and Benefits,
  • doświadczenie w przygotowywaniu budżetu, raportów i analiz,
  • znajomości zagadnień związanych z elementami wynagradzania,
  • umiejętność działania na market surveys,
  • zdolności analityczne i zorientowanie na szczegół,
  • minimum podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy oraz składników wynagradzania,
  • wykształcenia wyższego; preferowany kierunek Ekonomia, Księgowość,
  • rachunkowość i Finanse lub Human Resources,
  • proaktywne podejście do zadań i gotowość do wyrażenia własnych opinii,
  • umiejętność komunikowania zauważonych podczas analiz zależności,
  • uprzednie doświadczenie w pracy w dużych korporacjach,
  • znajomość rynku Benefitów i gotowość do rekomendacji w kontekście ewentualnych zmian w polityce firmy.

Mile widzane:

  • znajomość branży FMCG,
  • znajomość oprogramowania SAP.

Pracodawca oferuje:

  • biuro zlokalizowane w Warszawie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • stabilne zatrudnienie w ciągle rozwijającej się firmie,
  • liczne benefity takie jak: ubezpieczenie, pakiet medyczny, paczki firmowe, karta sportowa, dofinansowanie nauki języków itp.,
  • elastyczny czas pracy w ramach trybu hybrydowego,
  • możliwość ciągłego rozwoju w ramach międzynarodowych struktur i uczenia się nowych umiejętności,
  • udział w projektach dodatkowych.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez przycisk:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

Nie jest to oferta dla Ciebie? Nie szkodzi! Nie trać kolejnych okazji! Zarejestruj się w Bezpiecznej Bazie Kandydatów BIGRAM i pozostań z nami w kontakcie!

Scroll to Top