Szukasz działań budujących markę pracodawcy?
Chcesz być Pracodawcą, którego wybierają młode talenty?
Interesują Cię sprawdzone rozwiązania budujące lojalność i zaangażowanie pracowników?
Najlepsi i najbardziej utalentowani pracownicy, zdając sobie sprawę ze swojej wartości, stawiają coraz wyższe wymagania zarówno swoim aktualnym jak i potencjalnym pracodawcom. Dlatego kluczowym działaniem w obszarze rekrutacji sa działania z obszaru wizerunku pracodawcy, czyli Employer Branding.
Skuteczny Employer branding pozwala na trwałe obniżenie kosztów związanych z rekrutacją i utrzymaniem pracowników, pozyskaniem talentów, uzyskaniem przewagi strategicznej nad konkurencyjnymi firmami (pracodawcami).
W ramach prowadzonej przez nas działalności doradczej i projektów nasz zespół oferuje:
- ugruntowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego i godnego polecenia pracodawcy;
- zwiększenie szans na pozyskanie najbardziej utalentowanych i najlepszych pracowników;
- umocnienie lojalności i zaangażowania Państwa aktualnych pracowników;
- zmniejszenie rotacji i ograniczenie kosztów rekrutacji.
Nasz zespół ds. rozwoju wizerunku pracodawcy prowadzi w Polsce międzynarodowe projekty GMC i Enactus, w których pracodawcy efektywnie docierają do młodych talentów. Mamy też w ofercie szereg rozwiązań obejmujących marketing rekrutacyjny, od analizy strony internetowej i procesów rekrutacji, po wydarzenia i obecność w świecie akademickim. Wszystkie projekty są dopasowywany indywidualnie do oczekiwań klienta i potrzeb rekrutacyjnych.
Dysponujemy szerokim wachlarzem usług, a i tak każdorazowo dopasowujemy działania do oczekiwań i bieżących potrzeb współpracujących z nami pracodawców.
Zapraszamy do kontaktu.
Dział rozwoju talentów i wizerunku pracodawcy
tel.: +48 (22) 646 94 94
Sonia Zakrzewska
Menedżer Działu
sonia.zakrzewska(at)bigram.pl
Nasze projekty
Enactus to międzynarodowa organizacja non-profit, która zrzesza liderów biznesu oraz studentów przy wspólnej realizacji koncepcji zrównoważonego rozwoju. Nasza firma koordynuje organizację projektów i wydarzeń Enactus w Polsce. Współpracujemy z partnerami biznesowymi w obszarze Employer brandingu, CSR i rekrutacji studentów.
Polskie edycje międzynarodowego konkursu GMC Poland, który wykorzystuje zalety grywalizacji dla rozwoju wiedzy i umiejętności menedżerskich. GMC to nie tylko zaawansowana symulacja biznesowa, to również okazja do pozyskania wyjątkowych kandydatów, prawdziwych talentów.
Chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem oferując wsparcie w postaci oceny prowadzonej komunikacji i działań rekrutacyjnych.
Od ponad 10 lat zbieramy doświadczenia współpracując ze środowiskiem studenckim. Realizujemy kampanie wizerunkowe, opracowujemy atrakcyjne materiały i wydarzenia dla młodych talentów. Od stron internetowych i social media, po opracowanie programu ambasadorskiego i organizację dni otwartych. Przybliżamy pracodawcom świat akademicki.
Sprawdzamy oczekiwania pracodawców i pracowników, ich motywacje i aspiracje. Obecnie prowadzimy dwa ogólnokrajowe badania: Motywacje Młodych oraz Motywacje Menedżerów.
Employer Value Proposition to podstawa, kamień węgielny pod Employer branding. Jeśli w ogóle rozmawiamy o budowaniu wizerunku pracodawcy, należy zacząć od zdiagnozowania wartości pracodawcy.
Uważamy, ze obszar HR zasługuje na atrakcyjna prezentacje oraz dopracowaną komunikację.