bigram(at)bigram.pl +48 (22) 646 94 94

GMC Poland wspiera inicjatywy HRM Institute

Czy działania employer brandingowe mają sens?

Employer branding to dziedzina, o której mówi się coraz więcej. Jakie są zyski z posiadania strategii employer brandingowej? Czy posiadanie silnej marki pracodawcy niesie za sobą korzyści? Czy wpływa na obniżenie kosztów rekrutacji i mniejszą rotację pracowników? Jak wygląda budowanie marki pracodawcy w różnych branżach? Po odpowiedź na te i inne pytania zapraszamy na Konferencję Employer Branding Management Summit 2016 już 2.06.2016 r.

Już po raz piąty miłośnicy employer brandingu spotkają się na konferencji Employer Branding Management Summit, która odbędzie się 2 czerwca 2016 r. w Warszawie. Udział w konferencji to okazja do zapoznania się z trendami, najciekawszymi praktykami, a także do wymiany doświadczeń i znalezienia inspiracji do własnych działań.

Mocną stroną konferencji są prelegenci, będący praktykami i specjalistami w swoich dziedzinach. O tym, jak wygląda employer branding w różnych branżach opowiedzą m.in.: Joanna Domańska (ING Bank Śląski), Maja Kuryłło (PEKAES SA), Elżbieta Makselon (Coca-Cola HBC Polska), Magdalena Pieśniewska (PLL LOT), John Einar Sandvand (Schibsted Tech Polska).

Czasem trudno jest przekonać Zarząd, że warto inwestować w budowanie marki pracodawcy. Czy Zarząd odpowiada za employer branding w firmie? Odpowiedzi na to pytanie udzieli Nikos Kalaitzidakis, Dyrektor Generalny, Coca-Cola HBC Polska.

Paweł Tkaczyk, specjalista od budowania marek i storytellingu, podzieli się wiedzą o tym, co jest (a nie powinno) najbardziej zaniedbywanym elementem budowania marki pracodawcy, a także pokaże, jak wykorzystywać social media w działaniach employer brandingowych.
Z wystąpienia Joanny Średnickiej (Pracownia Gier Szkoleniowych) będziemy mogli się dowiedzieć się o tym jak mierzyć kompetencje w nowatorski sposób. Anna Macnar (HRM Institute) zaprezentuje najnowsze trendy w employer brandingu, a także pokaże, jak zmienia się branża na przestrzeni ostatnich lat, prezentując wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2016.

Ważnym punktem konferencji będzie ceremonia wręczenia nagród w konkursie Employer Branding Exellence Award 2016 oraz prezentacja nagrodzonych projektów przez pracodawców.

W drugim dniu konferencji (03.06.2016 r.) odbędzie się warsztat „Employer branding strategicznie”, którego uczestnicy będą m.in. poznać narzędzia i zasady opracowania strategii eb.
Warto zarejestrować się już dziś!
Zapraszamy do skorzystania z promocyjnych cen, które obowiązują do 10.05.2015 r.

Rejestracja i więcej szczegółów: www.ebsummit.pl.

Informacje praktyczne:
Organizator: HRM Institute
Data konferencji: 02 czerwca 2016 r., godz. 9.00 – 17.00
Data warsztatu: 03 czerwca 2016 r.
Miejsce: ul. Armii Ludowej 26, budynek Focus, 00-609 Warszawa
Patroni medialni: hrpolska.pl, markapracodawcy.pl, praca.pl, employerbranding.pl
Partnerzy: BIGRAM, Dr Irena Eris Hotele i SPA, Brand24, Pracownia Gier, Experience Corner, Competence Game, trendence Institute, Gdańska Fundacja Kształcenia Managerów

Employer branding po Polsku

Employer branding to ostatnio modny temat. Czy ta moda przekłada się na konkretne działania? Czy firmy mają strategię budowania marki pracodawcy? Jakie wyzwania stoją przed polskimi pracodawcami i czy nadążają oni za światowymi trendami? Zapraszamy do udziału w badaniu Employer Branding w Polsce 2016, wyniki którego pokażą, jaki jest aktualny stan polskiego employer brandingu.

W 2015 r. tylko 15 proc.* pracodawców w Polsce miało opracowaną strategię employer brandingową, a 34 proc. deklarowało, że strategię posiada, ale cały czas jeszcze nad nią pracuje. Jak łatwo policzyć, ponad połowa firm w Polsce w ogóle nie ma strategii budowania marki pracodawcy. Pomimo tego, że pracodawcy widzą wyraźne korzyści posiadania takiej strategii, jak chociażby: lepsze dopasowanie kandydatów do kultury organizacyjnej (94 proc.), spójna komunikacja (79 proc.) czy większe zaangażowanie pracowników (78 proc.). Jak wygląda ta kwestia w 2016 roku? Dowiemy się już wkrótce.

Już po raz piąty HRM Institute przeprowadza badanie, które jako jedyne w sposób kompleksowy pokazuje, jak zmienia się employer branding w Polsce na przestrzeni ostatnich lat.
Zapraszamy wszystkich pracodawców do podzielenia się swoją opinią!
Link do ankiety: http://bit.ly/1oQz85C.

Badanie trwa do 10 maja 2016 r.

Dla uczestników przewidziano atrakcyjne nagrody:
– 5 wejściówek na konferencję Employer Branding Management Summit 2016,
– 5 książek biznesowych.

Wypełnienie trwa około 10 minut i nie wymaga podawania danych osobowych.

Wyniki raportu Employer Branding w Polsce po raz pierwszy zostaną przedstawione 2.06.2016 r. na konferencji Employer Branding Management Summit w Warszawie. W późniejszym okresie raport będzie dostępny on-line.

Więcej informacji na temat badania oraz raporty z ubiegłych edycji, dostępne są na stronie http://employerbrandingsummit.pl/raport-eb/.
* Dane pochodzą z raportu Employer Branding w Polsce 2015.

Masz osiągnięcia w employer brandingu? Pochwal się!

Budowanie wizerunku pracodawcy wymaga kreatywności, wiedzy, znajomości nowych technologii, a nawet odwagi, żeby zanurkować w nieznanych wodach. To wszystko zasługuje na docenienie i wyróżnienie. Czy kampanie employer brandingowe w Polsce są już na światowym poziomie? Czy firmy osiągają założone cele? Zapraszamy pracodawców do udziału w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2016.

Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2016, organizowany przez HRM Institute już po raz piąty, ma na celu nagrodzenie i pokazanie najlepszych praktyk w Polsce, które mogą stać się inspiracją i wzorem dla innych. Do udziału w konkursie zaproszeni są wszyscy pracodawcy, którzy w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy prowadzili ciekawe działania mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników.

Projekty mogą być zgłaszane w następujących kategoriach:

  • Doskonała Strategia Employer Branding
  • Doskonała Kampania Internetowa
  • Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline
  • Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
  • Innowacja Employer Branding

Pracodawcy mogą zgłaszać swoje projekty w kilku kategoriach.

Termin zgłoszeń upływa 15 maja 2016 r.

Szczegółowe informacje na temat konkursu i sposobu zgłaszania projektów znajduje się na stronie: http://employerbrandingsummit.pl/ebeawards/.

Ceremonia wręczenia statuetek Łucznika w konkursie Employer Branding Exellence Award 2016  oraz prezentacja nagrodzonych projektów przez pracodawców odbędzie się już 2 czerwca 2016 r. w czasie konferencji Employer Branding Management Summit 2016.

 

Zapraszamy również na blog http://www.hrminstitute.pl/blog/, gdzie prezentowane są nagrodzone projekty edycji 2015.

 

Kontakt  organizatorami: biuro@hrminstitute.pl

Comments are closed.

LinkedId