bigram(at)bigram.pl +48 (22) 646 94 94

ROGER DAWSON, 21 marca 2011 r.

Dawson_seminaria21 marca 2011 r. w Warszawie, pod hasłem: „ SKUTECZNE NEGOCJACJE, TRAFNE DECYZJE. Sekrety ludzi sukcesu”, odbyło się kolejne seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzi Roger Dawson, który jest uznanym ekspertem w dziedzinie negocjacji. Więcej informacji www.skutecznenegocjacje.pl

Nie ulega wątpliwościom, że coraz częściej sukces w dzisiejszym świecie zależy od umiejętności negocjacji i trafnych decyzji. Podczas seminarium Roger Dawson udowadniał, że czas spędzony podczas negocjacji to najlepsza inwestycja. „Nigdy nie zarobisz szybciej niż podczas negocjacji.” – stwierdził na samym początku.

W trakcie spotkania wyjaśnił m.in. dlaczego nigdy nie należy przyjmować pierwszej oferty, dlaczego należy okazywać zaskoczenie, czy też dlaczego należy zapewnić sobie możliwości odwołania do wyższej instancji. Omówił również takie techniki, jak gorący ziemniak, oskubywanie, czy coś za coś.

Roger Dawson to ekspert w dziedzinie negocjacji i światowej sławy mówca. Za swoje zdolności oratorskie otrzymał szereg nagród. W tym dwie najważniejsze przyznawane przez Amerykańskie Stowarzyszenie Mówców (National Speakers Associates) – nagrodę CSP, czyli certyfikat profesjonalnego mówcy oraz CPAE (nagroda za doskonałość). Warto zaznaczyć, że tylko 80 mówców na świecie otrzymało oba te wyróżnienia. Magazyn „Success Magazine” zaś nadał mu tytuł „Czołowego Negocjatora Ameryki”.
Roger urodził się w Wielkiej Brytanii, ale w 1962 roku wyemigrował do Stanów Zjednoczonych, gdzie był m.in. prezesem jednej z największych kalifornijskich firm zajmującej się obrotem nieruchomościami posiadającej 28 biur i generującej obrót roczny na poziomie 400 milionów dolarów. Posiada więc nie tylko rozległą wiedzę teoretyczną, ale również praktyczne doświadczenie w obszarze zarządzania dużymi korporacjami.
Od 1982 roku zajmuje się pisaniem książek oraz prowadzeniem seminariów na temat sztuki negocjacji i przekonywania oraz metodyki podejmowania właściwych decyzji. Szkolił i doradzał przedstawicielom takich firm jak General Motors, Xerox, Merck, Abbott, Nestle, Black&Decker, Merrill Lynch, IBM, PricewaterhouseCoopers, ABB, Cadbury, Hewlett-Packard, 3M, Prudential, Nationwide, AT&T, Guard Life Insurance.
Jest autorem 16 książek w tym światowego bestsellera „Sekrety udanych negocjacji”, czy publikacji taki jak „Techniki skutecznego przekonywania dla biznesmenów”, „Sekrety podejmowania trafnych decyzji”. Jego książki, programy na taśmach video i DVD biją rekordy sprzedaży w USA.

Comments are closed.

LinkedId