bigram(at)bigram.pl +48 (22) 646 94 94

Największa na świecie symulacja biznesowa po raz dwunasty w Polsce!

Trwa rejestracja zespołów firmowych do Konkursu Global Managment Challenge Poland 2011

GMC1

Global Management Challenge jest wirtualnym konkursem biznesowym, którego krajowe edycje odbywają się obecnie w 33 miejscach na świecie.W przedsięwzięciu biorą udział zespoły (3-5 osób) tworzone przez studentów oraz reprezentantów firm. Każda z drużyn przyjmuje rolę zarządu wirtualnego przedsiębiorstwa i, co za tym idzie, jest odpowiedzialna za podejmowanie strategicznych decyzji z zakresu funkcjonowania wszystkich obszarów firmy. Podstawowym kryterium wygranej jest osiągnięcie najwyższej ceny akcji na wirtualnej giełdzie.

Projekt istnieje w Polsce od 2000 roku. W przeciągu jedenastu krajowych edycji przedsięwzięcie rozwinęło się na nieoczekiwaną skalę. W ubiegłorocznej odsłonie symulacji wystartowała rekordowa liczba 600 zespołów firmowych i studenckich, czyli blisko 3000 osób. Wśród nich znaleźli się reprezentanci m.in. takich firm jak:   Grupa TP, Bank Zachodni WBK, Intrum Justitia, Mondial Assistance, DHL Polska, Makro Cash&Carry, Polska Telefonia Cyfrowa, PZU S.A., Bank BPH S.A. oraz Grupa ITI, CHI Polska, QXL Poland czy PKN Orlen.

Przedsięwzięcie spotyka się z coraz większym uznaniem w środowisku biznesowym i zostało docenione jako praktyczny trening umiejętności menedżerskich.

Swoje zaangażowanie w tegoroczną edycję w charakterze Sponsorów Generalnych potwierdziły już następujące firmy: Bank Zachodni WBK, Carrefour Polska, Grupa PZU, Telekomunikacja Polska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Ponadto, rolę Patrona Honorowego przedsięwzięcia pełni tak prestiżowa organizacja jak Narodowy Bank Polski. Każdej edycji patronują również wybrane media biznesowe.

Udział w symulacji pozwala rozwinąć pracownikom różnorodne umiejętności biznesowe, m. in. oceny ryzyka, szybkiego podejmowania strategicznych decyzji w dynamicznym otoczeniu biznesowym, zarządzania zespołem etc. GMC przyczynia się również do integracji pracowników. Uczestnicy konkursu mogą rozwijać umiejętności miękkie, np. skuteczna komunikacja, wzajemne motywowanie etc. Rozgrywki, którym zawsze towarzyszy atmosfera zdrowej rywalizacji, stanowią dla drużyn niezwykle interesujące wyzwanie.

„Miałem okazję sprawdzić się w działaniu z ludźmi, z którymi nie pracuję na co dzień. Mechanizm gry zaskoczył mnie pozytywnie po raz kolejny udowadniając, że strategiczne decyzje muszą podejmować ludzie, a skomplikowane modele mogą pełnić rolę pomocnych kalkulatorów. Byliśmy tak zaangażowani w rywalizację, że dotarcie do półfinału, a nie ścisłego finału, pozostawiło nam pewien niedosyt. Fantastyczny trening z zarządzania strategicznego”. – mówi Adrian Lach, uczestnik jednej z poprzednich edycji konkursu, MARS Polska.

Więcej informacji na temat Global Management Challenge (wraz z danymi kontaktowymi organizatorów) można znaleźć na stronie www.gmcpoland.pl

Comments are closed.

LinkedId