bigram(at)bigram.pl +48 (22) 646 94 94

DON PEPPERS, 28 lutego 2007 r.

Don_Peppers„1 TO 1 MARKETING czyli jak skutecznie zarządzać relacjami z klientem” XXI Seminarium odbyło się 28 lutego 2007 r. w Warszawie. Poprowadził je jeden z czołowych autorytetów w dziedzinie strategii zarządzania relacjami z klientem Don Peppers.

Don Peppers jest cenionym autorem publikacji i partnerem-założycielem Peppers & Rogers Group – najbardziej renomowanej firmy konsultingowej na świecie zajmującej się doradztwem w zakresie zarządzania relacjami z klientem (CRM).

Najbardziej prestiżowa brytyjska organizacja marketingowa Chartered Institute for Marketing umieściła Dona Peppersa na inauguracyjnej liście 50 „najbardziej wpływowych intelektualistów we współczesnym marketingu i biznesie” w 2003 r. Przez dwa kolejne lata Peppers był wymieniany przez Institute for Strategic Change firmy Accenture wśród „100 najważniejszych intelektualistów biznesu” na świecie. Business 2.0 Magazine przyznał mu jeden z tytułów „pierwszego guru biznesu naszych czasów”, a World Technology Network wyraża się o nim jako o „innowatorze, który ma największe szanse wywoływania wizjonerskich „efektów fali””. Inc. Magazine przyznał Peppers & Rogers Group doroczną nagrodę Web Award za innowacyjne metody używania Internetu przez firmę w celu wykorzystania jej zbiorowego doświadczenia w świadczeniu usług dla klientów.

Doświadczenie oraz przejrzysty i zwięzły sposób myślenia Dona Peppersa sprawiają, że jest on cenionym prelegentem i doradcą w dziedzinie zarządzania. Z jego usług doradczych korzystają dyrektorzy i przedsiębiorcy z listy Fortune 500, starający się zidentyfikować swoich najcenniejszych klientów, podnosić ich zadowolenie oraz rentowność współpracy. Wypowiedzi Dona Peppersa często cytują wydawnictwa oraz media elektroniczne i drukowane. Wraz z dr Marthą Rogers jest on autorem serii międzynarodowych bestsellerów, które sprzedały się w nakładzie ponad miliona egzemplarzy w 15 językach.

The One to One Future (1993) została uznana przez wydawcę magazynu Inc. George’a Gendrona za „jedną z dwóch, trzech najważniejszych książek o biznesie wszechczasów”, a przez wielu jest uważana za biblię rewolucji systemów CRM. W Enterprise One to One (1997), której The Wall Street Journal przyznał aż 5 gwiazdek, przedstawiono, jak odmiennie należy stosować strategie CRM i interaktywny marketing w różnych sytuacjach w biznesie. The One to One Fieldbook (1999) to szczegółowy opis wyjątkowego mechanizmu stosowanego przez Peppers & Rogers Group w budowaniu relacji z klientami. The One to One Manager (Interaktywny menedżer) (1999) opisuje działania pionierów, którzy odważyli się wdrażać interaktywne strategie. One to One B2B: Customer Development Strategies for the Business-to-Business World (2001), wpisany na listę bestsellerów przez The New York Times w zaledwie miesiąc po wydaniu, zawiera szczegółowe analizy przypadków pięciu dużych korporacji, które wprowadziły wizję relacji z klientami opartą na systemie B2B. Autorzy wydali także pierwszy w historii podręcznik akademicki o CRM pod tytułem Managing Customer Relationships (2004)

Comments are closed.

LinkedId