bigram(at)bigram.pl +48 (22) 646 94 94

CHRIS DAFFY, 14 września 2005 r.

dafi„Sztuka Obsługi Klienta” na podstawie bestsellera Chrisa Daffy`ego – Once a Customer – Always a Customer.

14 września 2005 roku w Warszawie odbyło się jednodniowe seminarium prowadzone przez goszczącego pierwszy raz w Polsce, jednego z najwybitniejszych brytyjskich autorytetów w dziedzinie obsługi klienta – Chrisa Daffy’ego.

 

Chris Daffy Przez 25 lat zajmował się sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem. Ostatnie 14 lat poświęcił strategiom obsługi i pomaganiu firmom w znajdowaniu sposobów wykorzystywania ich do zdobycia lojalności klientów i trwałej przewagi konkurencyjnej. Obecnie jest cenionym i popularnym prelegentem na seminariach, konferencjach i spotkaniach korporacyjnych.

Chris jest założycielem The Academy of Service Excellence ,służącej pomocą i radą w zakresie wdrożeń, szkoleń i zarządzania firmom, które chcą udoskonalić i ulepszyć swoje systemy obsługi klienta. Współpracuje także z renomowaną Manchester Business School przy różnych programach dla wyższej kadry kierowniczej. Pomagał tej placówce w zorganizowaniu wyjazdów szkoleniowych poświęconych doskonaleniu obsługi w Wielkiej Brytanii i USA.

W październiku 1996 r. została wydana jego książka, „Once a Customer – Always a Customer” Wkrótce stała się bestsellerem, a pierwszy nakład rozszedł się w ciągu zaledwie 9 miesięcy. Od tego czasu książka miała trzy wznowienia i została wydana w Indiach i USA.

Comments are closed.

LinkedId