bigram(at)bigram.pl +48 (22) 646 94 94

16. edycja konkursu GMC Poland

BIGRAM już po raz 16. zorganizował największy konkurs, symulację biznesową Global Management Challenge w Polsce.

 GMC pozostaje od lat największym na świecie, jak i w Polsce, wydarzeniem, które dzięki zastosowaniu zaawansowanej symulacji biznesowej pozwala menedżerom i talentom na praktyczną naukę zarządzania, rozwój umiejętności i spojrzenie z pozycji zarządu na firmę.

Coroczne edycje (prowadzone on-line) gromadzą uczestników z całej Polski, reprezentantów firmy co ambitniejszych studentów. GMC daje doświadczonym menedżerom okazję do konfrontacji z zakwalifikowanymi do projektu studentami.

Przy organizacji konkursu współpracujemy z Giełdą Papierów Wartościowych oraz KGHM, partnerem strategicznym GMC. Patronami medialnymi są Rzeczpospolita, MyCompany oraz Personel i Zarządzanie.

Do uruchomionej w listopadzie 16 edycji GMC w Polsce zaangażowaliśmy następujących pracodawców i organizacje: Grupa Kapitałowa PGE, Grupa Saint-Gobain, Lingaro, Tauron (ponad 20 drużyn!), Aperam, ArcelorMittal Poland, Bakalland, Bank Zachodni WBK, Coca Cola HBC, EDF Polska, Liberty Ubezpieczenia, Dom Inwestycyjny Xelion, Motorola, Netia, Robert Bosch, ProContact, TMF Group, Netia, LIngaro, Atos IT Services, Top Farms, Grupa Żywiec, PGNiG Obrót Detaliczny, MBA Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.

Do udziału w aplikowali również studenci z ponad 40 uczelni wyższych. Najlepsze drużyny zostały zakwalifikowane do GMC pod patronatem firmy UBS, PGNiG Obrót Detaliczny, Robert Bosch, PGNiG Termika, ArcelorMittal, Top Farms oraz Giełdy Papierów Wartościowych, Rzeczpospolitej, GetResponse.

GMC w 2015 roku reprezentowała na uczelniach rekordowa liczba 62 ambasadorów.

21 grudnia zakończył się I etap 16. edycji konkursu. Do dalszego etapu GMC Poland awansowały już tylko 42 zespoły, w tym aż 7 drużyn pracowniczych z KGHM, jeden z PGNiG Obrót Detaliczny, trzy z TAURONA, dwa z GK PGE. Do kolejnej rundy awans wywalczyły również zespoły firmowe z Banku Zachodniego WBK, Top Farms oraz patronackie zespoły studenckie GPW, KGHM, Rzeczpospolitej, magazynu MyCompany oraz Personelu i Zarządzania, firmy UBS oraz PGNiG TERMIKI.

Zaangażowanie w pracę w symulacji przekładają się na sposób spojrzenia na biznes, daje uczestnikom „helicopter view” i skłania również do refleksji nad codziennym sposobem podejmowania decyzji w pracy zawodowej. GMC jest doskonałym przykładem wykorzystania mechanizmów grywalizacji i zastosowania zaawansowanych programów komputerowych w szkoleniach i rozwoju kompetencji menedżerskich.

Korzyści z udziału w GMC podkreślane w ankiecie:

Wzrost zdolności analizowania i pracy z danymi80%
Rozwój wiedzy o wdrażaniu strategii biznesowej80%
4300
Marta Cydejko, Dyrektor Naczelna ds. Zarządzania Kapitałem Ludzkim w KGHM

Jednym z ważnych celów KGHM jako przedsiębiorstwa działającego na arenie międzynarodowej jest przygotowanie pracowników do zarządzania jednostkami biznesowymi na całym świecie i prowadzenia międzynarodowych projektów. Nasze zaangażowanie w tegoroczną edycję GMC to zarówno chęć udziału w symulacji biznesowej jako unikalnej opcji rozwoju jak i zaspokojenia konkretnej potrzeby biznesowej. Trzymamy kciuki za wynik pracowników KGHM biorących konkursie, ale bardziej niż na wyniku zależy nam aby osoby te zakończyły przygodę z GMC bardziej świadome jak wiele czynników należy wziąć pod uwagę zarządzając firmą.

Dla zespołów firmowych przygotowaliśmy dodatkowe wydarzenie „Grasz w GMC – wygrywasz MBA”, które zaplanowane jest na 15 stycznia 2016 r. w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W trakcie wydarzenia uczestnicy rozwiązują standardowy test GMAT, a osoba, która osiągnie najwyższy wynik otrzyma w nagrodę – studia Koźmiński MBA Finanse!

Poza tym uczestników czeka dalsza rywalizacja w polskiej edycji GMC, która prowadzi do finałów krajowych zaplanowanych na marzec 2016 r. na GPW (dla 8 najlepszych zespołów). Zwycięzca polskiej edycji pojedzie na Światowy Finał GMC do Makao (w kwietniu 2016 r.). Zwycięski zespół otrzyma także studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.

Comments are closed.

LinkedId